افتتاحیه اولین طرح ملی فبک، طرح ملی تربیت مربی فلسفه برای کودکان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس؛ اولین رویداد ملی فبک با موضوع تربیت مربی فلسفه برای کودکان، با حضور اساتید برجسته علمی، دانشگاهی و حوزوی در تهران برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بر اساس گزارش دبیرخانه این رویداد، آئین افتتاحیه طرح ملی فبک با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی، دکتر سیدمحمد بطحایی، دکتر غلامرضا زکیانی، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه و آیات عظام اعرافی و رمضانی در تاریخ اول آذرماه 1400 از ساعت 14 در محل دانشکده مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس جنت آباد شمالی بالاتر از نیایش بلوار انصارالمهدی(عج) برگزار خواهد شد. 
,
 
,
خاطر نشان می‌کند، «فبک» یا همان «فلسفه برای کودکان» نام حوزه‌ای در فلسفه است که از حدود 12 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده  است و برخلاف تصور عمده افراد به خصوص والدین که فکر می‌کنند قرار است بچه ها، در کلاسی حاضر شوند که آنجا از کانت، سقراط و افلاطون صحبت می‌شود؛ در حالی‌که اینطور نیست و در واقع بچه‌های این کلاس‌ها راه درست فکر کردن را خواهند آموخت.
,
, ,
 
,
انتهای پیام/بهزاد شهبازی
]
اولین رویداد ملی فبک با موضوع تربیت مربی فلسفه برای کودکان، با حضور اساتید برجسته علمی، دانشگاهی و حوزوی در تهران برگزار خواهد شد.