داشتن شبکه ارتباطی علمی در کل کشور، مهمترین مزیت بسیج است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; هفته بسیج و همچنین مراسم تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری، بهانه‌ای شد تا به سراغ یکی از این برگزیدگان برویم که داشتن شبکه ارتباطی علمی در کل کشور را مهمترین مزیت بسیج عنوان می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

محسن حیدری پژوهشگر بسیجی در مورد رشته فعالیت علمی‌ خود گفت: فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک هستم و هم‌اکنون مسئول بازرگانی شرکت در مرکز رشد مطالعات قراراندیش صائب فعالیت دارم.

, محسن حیدری پژوهشگر بسیجی در مورد رشته فعالیت علمی‌ خود گفت:, پژوهشگر بسیجی ,

این پژوهشگر بسیجی با بیان اینکه از سال 92 وارد این حوزه و ارتباط با سازمان بسیج شده‌ و این حوزه فعالیت داشتم بیان کرد: بسترهایی که داشتند، مورد استفاده و حمایت قرار گرفت و همکاری‌هایی را شروع کردیم.

, این پژوهشگر بسیجی با بیان اینکه از سا,

وی در ادامه در خصوص مرکز صائب عنوان کرد: مرکز صائب، یک مرکز مطالعاتی - پژوهشی است که در حوزه‌های مختلف با توجه به مزیت‌ها و مشکلات موجود، مطالعات و طرح‌هایی را انجام می‌دهد.

, وی در ادامه در خصوص ,

حیدری بیان داشت: این مطالعات و طرح‌ها مبتنی بر یک نیازسنجی ارائه شده و سپس در بخش دیگری تجاری‌سازی شده و به محصول و خدماتی تبدیل می‌شوند که قابل ارائه به جامعه هدفی است که قبلا طراحی شده و داده‌هایی از آن‌ها گرفته شده بود.

,

وی همچنین در مورد فعالیت خود در بخش‌های مختلف بسیج تاکید کرد:از سن 10 سالگی به عضویت بسیج محلات درآمده‌ام و حدود 6 سال است که وارد بسیج علمی و پژوهشی شده‌ام.

, وی همچنین در مورد ف,

پژوهشگر بسیجی در مورد حضور خود در بسیج و تاثیر آن بر کسب موفقیت و پیشرفت‌های علمی ابراز کرد: مهمترین مزیت بسیج علمی و پژوهشی، شبکه ارتباطی است که در کل کشور وجود دارد و بسترسازی برای رشد خیلی از شرکت‌ها شده است.

, پژوهشگر بسیجی در مورد حضور خود, پژوهشگر بسیجی, پژوهشگر بسیجی, بسترسازی برای رشد خیلی از شرکت‌ها شده است.,

وی در پیان خاطر نشان کرد: برای مثال؛ از طریق بسیج می‌توانیم با شرکت‌های موجود در داخل استان زنجان و یا استان‌های دیگر، ارتباط بگیریم و از این طریق می‌توانیم فعالیت‌های مشترک داشته و محصولات مشترک تولید کنیم و همچنین زیست‌بوم و اکوسیستمی که بسیج می‌تواند برای فعالان دغدغه‌مند ایجاد کند، قطعاً مورد توجه بوده و حائز اهمیت است.

, وی در پیان خاطر نشان کرد: برای مثال؛ از,

انتهای پیام/

]
جوان پژوهشگر بسیجی و برگزیده علمی می‌گوید: مهمترین مزیت بسیج علمی و پژوهشی، شبکه ارتباطی است که در کل کشور وجود دارد و این موضوع بسترسازی برای رشد خیلی از شرکت‌ها شده است.