بسیج میدان‌دار میدان‌های سخت است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه و جشنواره انتخاب پایگاه‌های اسوه استان زنجان، اظهار داشت: حضور بسیجیان در صحنه، شور و هیجان، قدرت و معنویت عزت و سربلندی نظام را به رخ دنیا و معاندین کشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه بسیج باید از نظر درون سازمانی عمق بیشتری داشته و خروجی پایگاه‌های بسیج پایگاه‌های اسوه باشد، افزود: چنین برنامه‌هایی باید در مرکز شهر برگزار شود تا مردم نیز با مشاهده چنین توفیقاتی از سوی بسیج دلگرم شوند.
,
 
,
این مسئول برضرورت تقویت پایگاه‌های بسیج در همه ابعاد تاکید کرد و گفت: اسوه به معنای معرفی الگو و معرفی برترین‌ها به جامعه است که خداوند متعال در آیه ۲۱ سوره احزاب پیامبر گرامی اسلام را به عنوان اسوه معرفی می‌کند.
,
 
,
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان یادآورشد: خداوند متعال به واسطه الگو بودن پیامبر گرامی اسلام اعمال مردم را می‌سنجد چرا که اگر در جامعه الگو ارائه نشود، همگان سردرگم می‌شوند.
,
 
,
حجت‌الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام در حوزه‌های تربیتی، خانوادگی، مسائل اجتماعی و سیاسی الگوی جامعه است که باید از آن بهره‌برداری کرد.
,
 
,
وی شهید حججی، شهید قاسم سلیمانی و شهدای نظام اسلامی را الگوی جامعه امروز عنوان کرد و گفت: شهدا الگوی جامعه هستند تا ما مسیر را گم نکرده و نقشه و الگویی برای سبک زندگی خود داشته باشیم.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: بسیج باید در حرکت اجتماع تاثیرگذاشته و مسیر نادرست را اصلاح کند که تاکنون برنامه‌های بیشماری در این زمینه اجرایی شده است.
,
 
,
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برضرورت خلق الگوهای جدید و ارائه آن به جامعه تاکید کرد و گفت: جامعه نباید از  فضای فرهنگ ایثار و شهادت فاصله بگیرید چرا که دوری از این فرهنگ ما را بازنده می‌کند.
,
 
,
حجت‌الاسلام بیگدلی ادامه داد: بسیج باید با استفاده از بستر موجود که در جامعه نقش آفرین است با تولید فکر و اندیشه، در حوزه‌های اخلاق، سیاستگزاری و دانشگاه نقش آفرین، میدان دار و جهادی حرکت کند.
,
 
,
وی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری توجه به رویش‌های بسیج است، افزود: حرکت بسیج هیچگاه ایستایی نبوده و  می‌تواند با زمان و مکان خود تطبیق داده و شهدای الگویی همچون شهید حججی و علی لندی را به جامعه معرفی کند.
,
 
,
این مسئول با اشاره به اینکه بسیج میدان دار میدان‌های سخت است، افزود: امروز مبارزه در میدان نرم است و دشمن از صنایع دستی و عروسک‌های وارداتی برای هجمه علیه نظام اسلامی استفاده می‌کند.
,
 
,
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: عشق، ایثار، از خودگذشتگی، بقای دین و  مکتب تشیع خروجی بسیج است و این قشر ایثارگر در صحنه‌های مختلف می‌درخشد.
,
 
,
حجت‌الاسلام بیگدلی برضرورت ورود جدی بسیج به مسئله خانواده، فرزندآوری و استحکام خانواده تاکید کرد و گفت: باید حرکت‌های وسیعی در این زمینه انجام شود اگرچه کارهای خوبی نیز انجام شده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه امروز دشمن خانواده‌ها را به حاشیه می‌کشد تا به اهداف خود برسند، افزود: فعالیت‌های شبانه روزی برای تحکیم بنیان خانواده ضروری است.
,
 
,
این مسئول با اشاره به کسب موفقیت‌های بسیار از سوی نیروی مقاومت در جبهه‌های مختلف، افزود: امیدواریم مردم یمن نیز به زودی از مشکلات به وجود آمده خلاص شوند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید براینکه بسیج میدان دار میدان‌های سخت است گفت: تاکید مقام معظم رهبری توجه به رویش‌های بسیج است و حرکت بسیج هیچگاه ایستایی نبوده و می‌تواند با زمان و مکان خود تطبیق دهد.