برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ شهدای مدافعان سلامت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ شهدای مدافعان سلامت، با حضور ۶۰۰ دونده زن و مرد در مجموعه ورزشی آزادی بطور مجزا برگزار شد تا ضمن گرامیداشت مجاهدت‌های این عزیزان فضایی را برای افزایش دو همگانی و شور و نشاط برای مردم فراهم آوریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بهرام علیشاهی مسئول قرار گاه شمال‌غرب سپهبدان شهید قاسم سلیمانی و صیاد شیرازی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مسابقات دو بصورت مجزا برای آقایان و بانوان با رعایت پروتکل های بهداشتی و در راستای توجه بیشتر مردم به ورزش و ایجاد شور و نشاط برگزار شد و در نظر داریم چنین مسابقاتی را بصورت آزاد در رده های سنی مختلف در استان‌های دیگر هم برگزار کنیم.
,
 
,
وی گفت: آمادگی داریم با حمایت و هماهنگی ادارات ورزش استان‌ها و با حمایت‌های که خیرین دارند چنین مسابقاتی را بصورت دائمی در استان‌های مختلف برگزار کنیم.
,
 
,
در ادامه حسن شیر قوی مسئول برگزاری مسابقات عنوان داشت: این مسابقات در رده‌های سنی مختلف برگزار شد که به‌عنوان مثال از ۱۳ سال تا ۷۰ سال داشتیم و در مجموع ۲۵۰میلیون تومان جوایز نقدی به نفرات اول تا بیستم اهدا می‌شود.
,
 
,
وی تصریح کرد: این مسابقات با همکاری هیئت دومیدانی تهران و داوران رسمی و با رعایت پروتکل ها و استانداردهای لازم در دو مسیر ۵ کیلومتر و ۱۵ کیلومتر برگزار شد تا ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت در راستای افزایش توجه به ورزش در بین مردم گام برداریم‌.
,
 
,
انتهای پیام/
]
مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ شهدای مدافعان سلامت صبح امروز در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.