تعامل اولین گام در جهت حمایت از تولیدات داخلی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا اسماعیل‌نژاد در حاشیه برگزاری نمایشگاه سوره که به‌مناسبت هفته بسیج در مصلی ساری برگزار شد؛ در گفت‌وگو با بلاغ اظهار کرد: حدود 6 سال است در حرفه چرم‌دوزی با کمک خواهرم مشغول به‌کار هستیم.

وی افزود: چرم‌دوزی را از جای خاصی یاد نگرفتم و به‌واسطه آموزش‌های مجازی و همت و تلاش خودمان در این عرصه موفق شده و فعالیت می‌کنیم.

بانوی تولیدکننده مازندرانی تصریح کرد: از طرف پایگاه بسیج آمل به نمایشگاه برای عرضه تولیدات چرم خود دعوت شدیم و جهاد سازندگی سپاه کربلا مازندران در این راستا حمایت‌های زیادی کرد.

اسماعیل‌نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اولین حضور ما در یک نمایشگاه است اما فروش خوبی داشتیم.

وی با بیان اینکه کارهای ما مورد بازدید قرار گرفته و سفارش خواهیم گرفت، یادآور شد: در کارگاه تولیدی خود به همراه خواهرم مشغول هستیم و از طریق فضای مجازی سفارش ثبت و بعد از تولید به دست مشتری می‌رسانیم.

بانوی تولیدکننده مازندرانی در پایان گفت: تبلیغات در حوزه کاری، حضور در نمایشگاه‌ها و معرفی کار چرم‌دوزی در صدا و سیما می‌تواند کمک حال یک تولید کننده باشد که از مسئولین ذی‌ربط در این زمینه خواستار تعامل در جهت حمایت از تولید داخلی هستیم.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
زهرا اسماعیل‌نژاد تعامل را اولین گام در راستای حمایت از تولیدات داخلی دانست و گفت: برای فروش بیشتر و نشان دادن تولیدات داخلی با کیفیت نیازمند تعامل بیشتر مسئولین ذی‌ربط در استان مازندران هستیم.