رهبر انقلاب آمر و عامل به انقلابی بودن هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، همزمان با 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سرخس با عنوان همایش شکوه اقتدار در مسجد امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

رحیم احمدی روشن، پدر دانشمند هسته‌ای شهید مصطفی احمدی روشن در این همایش اظهار کرد: امروز منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری عالم‌گیر شده است.

,

وی با اشاره به اینکه ملت ایران امروز به عنوان اسوه و الگوی ملت‌های آزاده دنیا هستند، بیان کرد: امروز ملتی مقاوم‌تر و شهیدپرورتر از ایران در کره خاکی نداریم؛ ملت ایران امروز چشم و گوشش به اشاره رهبری است.

,

احمدی روشن با تاکید بر اینکه ملت ایران از هیچ چیزشان در راه خدا دریغ نکردند، گفت: ملت ایران بعد از ۴۲ سال همچنان پشت سر انقلابشان ایستاده‌اند تا پرچم را به دست امام زمان (عج) برسانند.

,

پدر شهید مصطفی احمدی روشن در ادامه با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب هم آمر و هم عامل به انقلابی بودن هستند، بیان کرد: کمبودها و کم کاری‌ها در کشور و ضعف‌ها مربوط به سوء‌مدیریت برخی مدیران است.

,

وی اضافه کرد: نباید چپی و راستی و انگلیسی باشیم؛ باید انقلابی باشیم تا در مقابل آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی بتوانیم ایستادگی کنیم.

,

احمدی روشن تاکید کرد: اگر انقلابی باشیم، زیر چتر استکبار جهانی نمی‌رویم؛ اولین ویژگی مدیران ما باید انقلابی بودن باشد؛ مسئولان ما نباید مانند دولت قبل از حضور در بین مردم ترس داشته باشند.

,

پدر شهید مصطفی احمدی روشن با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی کمر همت را بسته تا کشور را از پیج تاریخی عبور دهد، گفت: آیت‌الله رئیسی نمونه و اسوه یک فرد پر تحرک و انقلابی است.

,

پدر شهید مصطفی احمدی روشن در پایان با تاکید بر اینکه شانه ملت انقلابی ایران را نباید زیر بیرق استکبار برد، تصریح کرد: ناامیدی‌ها و بی حالی‌های امروز حاصل کم‌کاری‌های ۸ ساله دولت قبل و دولت ناامید است؛ باید یقه مدیران بی کفایت دولت قبل را بگیریم.

,

انتهای پیام/

]
احمدی روشن گفت: رهبر معظم انقلاب هم آمر و هم عامل به انقلابی بودن هستند و اگر انقلابی باشیم، زیر چتر استکبار جهانی نمی‌رویم.