خطر بیخ گوش کهگیلویه؛ ارباب‌رجوع‌های متخلف کرونایی ادارات، خدمات دریافت نمی‌کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس دارا کریمی‌نژاد افزود: اعلام خبر شناسایی سویه جدید ویروس کرونا در آفریقا نگرانی‌های زیادی را موجب شده و با توجه به اینکه شهرستان کهگیلویه در وضعیت نارنجی و دروضعیت حاد قرار دارد رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن برای اهالی این شهرستان ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با ابراز گلایه از افرادی که واکسن کووید 19 را تزریق نمی کنند و اعتقادی به کرونا ندارند گفت: سلامت مردم باید اولویت همه افراد جامعه باشد و برای کاهش شیوع کرونا از هر روشی استفاده شده است اما متاسفانه برخی افراد نمی خواهند به فکر سلامتی دیگر افراد باشند.

,

فرماندار شهرستان کهگیلویه در ادامه به خبرنگار می گفت: دستگاه های اجرایی، بانکها، ستاد نماز جمعه و حتی تالارها و سالن های عمومی در شهرستان کهگیلویه به افرادی که ترک فعل می کنند و پروتکل های بهداشتی و واکسن تزریق نمی کنند خدمات ارائه نمی دهند.

,

کریمی نژاد با اشاره به اینکه تمهیدات مبارزه با شیوع کرونا و سلامت مردم اندیشیده شده و با تزریق واکسن بخش زیادی از سلامتی بدست آمده است گفت: اجازه نمی دهیم برخی افراد با سلامت جامعه را به خطر و با زحمات حوزه درمان و سلامت بازی کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
دارا کریمی‌نژاد با اشاره به اینکه خطر شیوع جدید کرونا و تغییر رنگ‌بندی‌ها این شهرستان را تهدید می‌کند گفت: ارباب رجوع های متخلف کرونایی و افرادی که واکسن نزده باشند خدمات دریافت نمی کنند.