۲۰ مدیر دستگاه اجرایی کهگیلویه‌وبویراحمد تغییر می‌کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاشمی در گفت‌وگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت انتصاب مدیران کهگیلویه و بویراحمدی و همچنین تغییر فرمانداران شهرستان های استان گفت: با تغییر دولت ها شاهد تغییر و تحول در حوزه مدیریتی کشور خواهیم بود این موضوع هم اکنون در  استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

معاون سیاسی، امنیتی استاندار استان به تغییر بخش اعظم فرمانداران در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ادامه داد: مراحل تغییر فرمانداران در سطح استان انجام شده است و در حال طی مراحل قانونی است و تماس های صورت گرفته نشان می دهد در هیچ استان به غیراز  کهگیلویه وبویراحمد فرماندار به وزارت خانه معرفی نکرده است.

,

وی با بیان اینکه حدود 20 دستگاه مدیران آن ها جهت تغییر شناسایی شده است، گفت: مراحل  شناسایی تغییر 20 مدیر دستگاه  اجرایی  انجام شده است و طی روزهای آینده به وزارت خانه ها معرفی خواهند شد و وزارت خانه روند تغییر آنها را انجام خواهد داد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
معاون سیاسی استاندار از تغییر مدیریت ۲۰ دستگاه اجرایی در کهگیلویه‌وبویراحمد خبر داد و گفت: تغییر مدیران دستگاه‌های اجرایی در دستور کار است و با معرفی آنها به وزارت خانه روند تغییرات آنها انجام خواهد شد.