۲۰۰ میلیون تومان به جشنواره تئاتر فجر البرز اختصاص یافت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عضو شورای اسلامی شهر کرج در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: یکی از اولویت‌های شورای دوره ششم ارتقا سطح فرهنگ و هنر البرز و حمایت ویژه از هنرمندان به‌خصوص در شرایط کرونا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

عمار ایزدیار با تاکید بر اینکه هنرمندان یکی از اقشار آسیب‌پذیر در دوران کرونا هستند، افزود: باید توجه ویژه‌ای به این قشر جامعه شود و ما در جلسات شورا مستمراً به این موضوع تأکید داریم.

,
وی با اشاره به اینکه شورا سعی بر حمایت ۱۰۰ درصدی از هنرمندان دارد، ادامه داد: ۲۰۰ میلیون تومان از بودجه فرهنگی شورا به جشنواره «تئاتر فجر» امسال اختصاص یافت.
,
این عضو شورای شهر در ادامه با بیان اینکه بودجه مصوب شده به‌زودی در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد و مدیریت شهری جهت تجهیز و بهسازی سالن‌های شهر کمک می‌کند، تصریح کرد: در صورت نیاز سالن‌های شهر را برای اجرا و تمرین در اختیار هنرمندان قرار می‌دهیم.
,
ایزدیار در خاتمه با تاکید بر اینکه استان البرز از ظرفیت‌های خوبی در عرصه فرهنگ و هنر برخوردار است، یادآور شد: باید زیرساخت‌های این پتانسیل عظیم فراهم شود تا این ظرفیت بالقوه به شکل بالفعل دربیاید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
عمار ایزدیار با اشاره به اینکه شورا سعی بر حمایت ۱۰۰ درصدی از هنرمندان دارد، گفت: ۲۰۰ میلیون تومان از بودجه فرهنگی شورا به جشنواره «تئاتر فجر» امسال اختصاص یافت.