۱۷ پروژه برق‌رسانی در شهرستان باشت اجرایی می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس جمال معتمدی‌زاده در حاشیه بررسی پروژه برق‌رسانی به روستای سربیشه گفت: هم اکنون ۱۷ پروژه برقی در ۲۹ نقطه شهری و روستایی شهرستان باشت با اعتباری بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
وی، تامین برق پایدار، جلوگیری از نوسانات، کاهش نرخ تلفات انرژی، جلوگیری از سرقت‌های احتمالی شبکه‌ها و رضایتمندی مشترکان برق را از مهمترین دلایل اجرای این پروژه‌ها در شهرستان باشت برشمرد.
,
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طول شبکه‌های فشار و فشار ضعیف که در پروژه‌های برق‌رسانی به شهرستان باشت احداث می‌شود بیش از ۴۲ کیلومتر خواهد بود.
,
معتمدی زاده، تعداد ترانسفورماتورهای نصب شده در این پروژه را ۲۶ دستگاه ذکر و خاطرنشان کرد: ظرفیت ترانسفورماتورهای منصوبه نیز سه هزار و ۲۵۰ کیلوولت آمپر است.
,
وی افزود: طرح جهادی اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات برق در ۱۹ روستای شهرستان باشت اجرا می‌شود که کلنگ اجرای این طرح در روستای "سربیشه" به نمایندگی از سایر روستاها به زمین زده خواهد شد.
,
شهرستان باشت از شهرستان‌های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که با یاسوج مرکز این استان حدود ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد.
,
این شهرستان بیش از ۱۲ هزار اشتراک برق دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای ۱۷ پروژه برق در شهرستان باشت خبر داد و اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها را بیش از ۱۷ میلیارد تومان عنوان کرد.