نیازمند برند سازی گردشگری در استان مرکزی هستیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیار آفتاب؛ سید حسن حسینی معاون گردشگری اداره کل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از شروع  فعالیت مجدد اتاق فکر گردشگری با حضور جوانان متخصص و خلاق در حوزه گردشگری خبر داد و گفت: در این جلسه دستورالعمل اجرایی اتاق فکر قرائت و در مورد کارگروه‌های تخصصی، مسائل و مشکلات حوزه گردشگری و پیشنهادات راهبردی مطرح شد و مقرر شد این جلسات هر ۱۵ روز یکبار تشکیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی تصریح کرد: بر اساس فراخوان عمومی و تحویل رزومه فعالیت اعضا که متشکل از دانش آموختگان رشته مدیریت گردشگری و افراد فعال و خوش فکر در حوزه گردشگری تشکیل شد.

حسینی در ادامه گفت: بی‌شک حضور جوانان خوش فکر و پرانگیزه در یک ساختار هدفمند، جریان مدیریت و به اشتراک‌گذاری دانش و مهارت شبکه‌سازی را در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه طراحی رویدادها، جشنواره‌ها و برنامه‌هایی که به ایجاد خاطرات خوب در یاد و خاطر گردشگران کمک کند، بخشی دیگر از جریان سازی به سمت برند گردشگری شدن استان است گفت: موضوع مهمی که در این میان وجود دارد، ضرورت شناسایی ظرفیت‌های گردشگری استان است و امیدواریم با تشکیل اتاق فکر این امر محقق شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در ادامه افزود: در حال حاضر مسائل زیادی در بازار گردشگری وجود دارد که با راه‌حل افراد خلاق و صاحب ایده جهت یافته و در مسیر درست خود قرار خواهد گرفت.

حسینی ایجاد فضای یادگیری غیر رسمی و زبان مشترک این گروه را از دیگر اهداف تشکیل اتاق فکر گردشگری برشمرد و  اظهار داشت: در همین راستا و بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در نظر داریم تا با تشکیل اتاق فکر گردشگری از ظرفیت نخبگان گردشگری در استان حداکثر بهره را ببریم و درها را به‌روی صاحبان فکر و نوآوری باز کنیم و  به دنبال ایجاد ساختارهایی برای برقراری ارتباط بین صنعت، دانشگاه و بازار با حضور افراد فعال و خوش‌فکر در حوزه گردشگری هستیم.

انتهای پیام/

,

وی تصریح کرد: بر اساس فراخوان عمومی و تحویل رزومه فعالیت اعضا که متشکل از دانش آموختگان رشته مدیریت گردشگری و افراد فعال و خوش فکر در حوزه گردشگری تشکیل شد.

,

حسینی در ادامه گفت: بی‌شک حضور جوانان خوش فکر و پرانگیزه در یک ساختار هدفمند، جریان مدیریت و به اشتراک‌گذاری دانش و مهارت شبکه‌سازی را در پی خواهد داشت.

,

وی با تاکید بر اینکه طراحی رویدادها، جشنواره‌ها و برنامه‌هایی که به ایجاد خاطرات خوب در یاد و خاطر گردشگران کمک کند، بخشی دیگر از جریان سازی به سمت برند گردشگری شدن استان است گفت: موضوع مهمی که در این میان وجود دارد، ضرورت شناسایی ظرفیت‌های گردشگری استان است و امیدواریم با تشکیل اتاق فکر این امر محقق شود.

,

معاون گردشگری اداره کل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در ادامه افزود: در حال حاضر مسائل زیادی در بازار گردشگری وجود دارد که با راه‌حل افراد خلاق و صاحب ایده جهت یافته و در مسیر درست خود قرار خواهد گرفت.

,

حسینی ایجاد فضای یادگیری غیر رسمی و زبان مشترک این گروه را از دیگر اهداف تشکیل اتاق فکر گردشگری برشمرد و  اظهار داشت: در همین راستا و بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در نظر داریم تا با تشکیل اتاق فکر گردشگری از ظرفیت نخبگان گردشگری در استان حداکثر بهره را ببریم و درها را به‌روی صاحبان فکر و نوآوری باز کنیم و  به دنبال ایجاد ساختارهایی برای برقراری ارتباط بین صنعت، دانشگاه و بازار با حضور افراد فعال و خوش‌فکر در حوزه گردشگری هستیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
معاون گردشگری اداره کل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با اشاره به اینکه نیازمند برند سازی گردشگری در استان هستیم گفت: با برند سازی می‌توان گردشگران را از نقاط مختلف کشور جذب کرد، تا شاهد رشد این صنعت در منطقه باشیم.