شهید شهریاری نمونه کاملی از شعار "ما می‌توانیم" است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; کیامرث جهانگیری در یازدهمین سالگرد شهید شهریاری در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زنجان با اشاره به جایگاه ویژه شهیدان در اسلام، اظهار کرد: شهید در اسلام جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد و شهید با خون خود که مهم ترین دارایی‌اش در دنیا است به حقانیت اسلام شهادت می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه شهید با توجه به جایگاهی در جامعه دارد برای جامعه ثمراتی دارد، ابراز کرد: شهید شهریاری با توجه به جایگاه خود و شخصیت خود در چند محور بر جامعه تاثیر بالایی داشته است.

,

معاون فرهنگی بسیج اساتید کشور با اشاره به درجات علمی شهید شهریاری، عنوان کرد: شهید شهریاری در رشته مهندسی شیمی که یکی از مهم ترین رشته های علمی است سر آمد بود.

,

وی با بیان اینکه 7 محور در شخصیت شهید شهریاری بسیار شاخص است، ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در شخصیت شهید شهریاری برجسته است مظلومیت این شهید راه علم است.

,

جهانگیری با بیان اینکه شهید شهریاری شخصی بود که به کسی ظلم نکرده و به همه محبت کرده بود، افزود: کسی که ایشان را شهید کرد دشمن انسانیت و محبت بود.

,

وی با بیان اینکه حرکت برای پیشرفت کشور یکی از محورهای مهم شخصیت شهید شهریاری است، ادامه داد: شهید شهریاری برای پیشرفت کشور تلاش بسیار زیادی کشیدند و کشور را به قله های پیشرفت رساندند.

,

معاون فرهنگی بسیج اساتید کشور با بیان اینکه شهید شهریاری یک الگو تلاش برای پیشرفت کشور است، ابراز کرد: تمامی مردم باید از شخصیت ایشان برای پیشرفت کشور الگو برداری کنند.

,

وی با بیان اینکه کار جهادی یکی از ویژگی های بارز شخصیت شهید شهریاری بود، تصریح کرد: در طول این سال ها رهبری بر تولید تاکید داشته اند و شهید شهریاری یک الگو برای عرصه تولید است چرا که این شهید توانست تمامی صنعت مورد نیاز صنایع هسته ای را تولید کند.

,

جهانگیری با بیان اینکه اتکا به خود از دیگر ویژگی های شهید شهریاری است، عنوان کرد: شهید شهریاری یک نمونه کامل از شعار ما می توانیم است.

,

وی با بیان اینکه خود کفایی از ویژگی هایی است که از شخصیت شهید شهریاری برداشت می‌شود، خاطر نشان کرد: ما باید در تمامی زمینه ها وابستگی به بیگانه را قطع کنیم.

,

معاون فرهنگی بسیج اساتید کشور با بیان اینکه شهید شهریاری با شهادت خود نشان داد که ما در یک جنگ سخت هستیم، ابراز کرد: دشمن از راه های مختلف برای جنگ با ما استفاده کرده است و اکنون حذف فیزیکی شخصیت ها را دنبال می کند که این نشان می دهد جنگ هنوز تمام نشده است.

,

وی با بیان اینکه شهید شهریاری یک شخصیت مذهبی بود، تاکید کرد: تمامی برجستگی های اخلاقی و علمی شهید شهریاری برگرفته از توکل این شهید به خداوند بود.

,

جهانگیری عنوان کرد: شهید شهریاری به ما یاد داد که با توکل می توانیم در همه عرصه ها در قله باشیم.

,

انتهای پیام/

]
معاون فرهنگی بسیج اساتید کشور با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید شهریاری، گفت: شهید شهریاری یک نمونه کاملی از شعار "ما می‌توانیم" است.