محمود عباس رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از القدس العربی، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: اسرائیل اگر از اقدامات ضد فلسطینی خود دست برندارد، تصمیمات قاطعانه‌ای اتخاذ خواهیم کرد و در نشست آتی شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش در اوایل سال آینده میلادی درباره آن گفتگو خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
عباس تاکید کرد: تداوم اقدامات اسرائیل در نابودسازی راهکار دو کشوری و اعمال آپارتاید ما را ناگزیر به انتخاب گزینه‌های دیگر خواهد کرد، اگر تل آویو از این اقدامات دست برندارد، تصمیمات سرنوشت‌سازی اتخاذ خواهیم کرد.
,
 
,
وی درباره ماهیت این تصمیمات توضیحی نداد اما مسئولان فلسطینی اعلام کردند که احتمال لغو به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی، ابطال توافقات امضا شده از جمله هماهنگی امنیتی و دیگر توافقات محتمل است.
,
 
,
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ادامه داد: باقی ماندن اشغالگری بر اراضی و ملت‌مان تا ابد از طریق ظلم به مردم فلسطین، تسلط بر اراضی و منابع طبیعی، فشار اقتصادی و تعدی به هویت بیت المقدس و مقدسات مسیحی و اسلامی را نخواهیم پذیرفت.
,
 
,
وی در ادامه بر حمایت از همه ابتکارهای مقاومت مردمی مسالمت‌آمیز در روستاها، شهرها و اردوگاههای فلسطینی که موفقیت‌های مستمری در مقابله با پروژه‌های شهرک‌سازی و مهاجرت اجباری کسب نمود، تاکید کرد.
,
 
,
عباس بر مخالفت مطلق خود با تداوم اشغالگری رژیم صهیونیستی بر کشور فلسطین، تبعیض و پاکسازی نژادی علیه مردم فلسطین، تغییر وضعیت تاریخی مسجد الاقصی، ممانعت از ورود نمازگزاران به کلیسای القیامه، اخراج فلسطینی‌ها از محله‌های بیت المقدس و معرفی ۶ سازمان مدنی فلسطینی به سازمان‌های تروریستی تاکید کرد.
,
 
,
وی همچنین بر پایبندی به وحدت اراضی، ملت و تشکیل دولت یکپارچه ملی، تلاش برای تثبیت اصول دموکراسی از طریق برگزاری انتخابات عمومی در همه اراضی فلسطینی از جمله بیت‌المقدس تاکید کرد.
,
 
,
عباس در پایان خواهان اعمال فشار جامعه جهانی بر رژیم صهیونیستی برای پایبندی به توافقات امضا شده و اجازه دادن برای برگزاری انتخابات در بیت المقدس شرقی همانند انتخابات پیشین شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن حمایت از مقاومت مردم فلسطین، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد.