لزوم توجه به تخصیص اعتبارات کافی به ناجا در بودجه ۱۴۰۱
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیش از ظهر امروز اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در ستاد ناجا دیدار و گفت و گو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سردار اشتری در این نشست گفت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود و رحمت می‌فرستیم و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، هشت سال دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت کشور به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، همرزمانش و شهدای مظلوم نیروی انتظامی را گرامی می‌داریم و برای فرماندهی معزز کل قوا مقام معظم رهبری، آرزوی طول عمر توأم با صحت و سلامتی داریم.
,
 
,
وی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج افزود: این هفته از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور استقامت در دفاع از اصول و مبانی اسلام ناب محمدی (ص) است.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: بسیج؛ این نهاد مردمی نه تنها در دوران دفاع مقدس، جانانه و جان بر کف از مرزهای ایران اسلامی پاسداری کرد بلکه امروز در عرصه‌های مختلف نیز برای خدمت رسانی به مردم ایفای نقش و حماسه آفرینی می‌کند.
,
 
,
اشتری در ادامه با قدردانی از اظهار لطف اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی، بیان کرد: از حمایت‌های نمایندگان محترم مردم استان خراسان رضوی قدردانی و تشکر می‌کنم؛ این حسن نظر و اهتمام را فرصتی برای تقویت نیروی انتظامی در اجرای مطلوب‌تر مأموریت‌ها می‌دانیم.
,
 
,
مأموریت‌های پلیس تعطیل بردار نیست
, مأموریت‌های پلیس تعطیل بردار نیست,
 
,
وی با اشاره به تنوع، گستردگی و پیچیدگی مأموریت‌های پلیس خاطر نشان کرد: نیروهای پلیس بی وقفه، بدون تعطیلی و در همه ایام سال و در اقصی نقاط کشور از مرز تا مرکز برای تأمین نظم و امنیت عمومی تلاش می‌کنند و علیرغم وجود برخی کمبودها، مأموریت‌های نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی متوقف و تعطیل نمی‌شود.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به پیام فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی به مناسبت هفته ناجا خاطر نشان کرد: حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی در این پیام، نقش این نیرو را ارزشمند و برجسته اعلام داشتند و فرمودند: نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است و این بیانات چون مدالی بر سینه مجاهدان فی سبیل الله و از طرفی بیانگر نقش ناجا در امنیت است.
,
 
,
تخصیص اعتبارات کافی به ناجا
, تخصیص اعتبارات کافی به ناجا,
 
,
سردار اشتری توجه به تخصیص بودجه و اعتبارات کافی به ناجا را یک اصل مهم دانست و افزود: تخصیص بودجه و اعتبارات به نیروی انتظامی بایستی متناسب با تنوع و گستردگی مأموریت‌های پلیس و همچنین کارکرد آن باشد و امیدواریم که در بودجه سال ۱۴۰۱ به این مهم توجه شود؛ از طرفی بهبود وضعیت معیشتی کارکنان خدوم ناجا و ارتقا توان بودجه‌ای به منظور حل مشکلات نیروها بایستی مورد توجه قرار بگیرد.
,
 
,
هوشمندسازی پلیس در خدمات دهی
, هوشمندسازی پلیس در خدمات دهی,
 
,
وی با اشاره به رویکرد پلیس در هوشمندسازی خاطر نشان کرد: از آنجایی که نیروی انتظامی رکن رکین تأمین نظم و امنیت است، بنابراین به منظور تسهیل و تسریع خدمات دهی به مردم، طی سال‌های اخیر فرآیند هوشمندسازی پلیس را اجرایی کرده ایم.
,
 
,
رئیس پلیس کشور با اشاره به روند رو به رشد نیروی انتظامی مطرح کرد: نظرسنجی‌های برون سازمانی بیانگر افزایش اعتماد مردمی به ناجا است، بنابراین ما نیز در تلاشیم که میزان رضایتمندی را ارتقا بخشیم.
,
 
,
سردار اشتری با بیان اینکه امنیت و سلامت دو نعمت ارزشمند جوامع بشری است، تصریح کرد: تأمین و تقویت نظم و امنیت جامعه راهبردی‌ترین مأموریت پلیس است که تحقق این مهم را در کلان شهرهایی چون خراسان رضوی به جد دنبال می‌کنیم.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برخی معضلات توسعه حاشیه نشینی یادآور شد: توجه به حاشیه نشینی و رفع و کاهش آسیب‌های آن نیازمند، تعامل و همکاری همه دستگاه‌های مسئول بوده و شایسته است که آسیب‌های حاشیه نشینی در این استان نیز با ایفای نقش این دستگاه‌ها مرتفع شود.
,
 
,
وی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر لزوم تعامل و هم افزایی روزافزون ارکان اصلی نظام به منظور توسعه خدمات دهی به مردم مطرح کرد: امروز نیروی انتظامی و مجلس انقلابی تعامل و همکاری خوبی با یکدیگر دارند و از این فرصت مطلوب برای افزایش رضایتمندی مردم در شیوه کسب خدمات بایستی بهره کافی ببریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
فرمانده ناجا گفت: تخصیص بودجه و اعتبارات به نیروی انتظامی بایستی متناسب با تنوع و گستردگی مأموریت‌های پلیس و همچنین کارکرد آن باشد و امیدواریم که در بودجه سال ۱۴۰۱ به این مهم توجه شود.