جلسه هیات حل اختلاف وزارت کشور در خصوص شهردار زنجان امروز برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور مرادلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جلسه هیات حل اختلاف وزارت کشور در خصوص اصرار شورای شهر زنجان بر انتخاب عباس راشاد به عنوان شهردار منتخب زنجان، ساعت 15 امروز برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه کماکان منتظر برگزاری جلسه و اعلام نتیجه آن هستیم، خاطرنشان کرد: زمان اعلام رای هیات حل اختلاف مشخص نیست اما هر نتیجه و رایی که اعلام می‌شود امیدواریم به خیر و خوشی و صلاح شهر و شهروندان زنجانی باشد.

,

مرادلو با بیان اینکه بلافاصله بعد از اعلام نتیجه از سوی هیات حل اختلاف وزارت کشور، آماده ادامه مراحل قانونی هستیم، افزود: در صورتی که نتیجه مثبت باشد، تدابیر لازم برای صدور حکم و برگزاری مراسم معارفه اتخاذ خواهد شد.

,

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در صورتی که هیات حل اختلاف وزارت کشور، رای شورای شهر را نپذیرد بلافاصله با برگزاری جلسات شورای شهر بر روی گزینه‌های بعدی برای تصدی شهرداری زنجان بحث، بررسی و تبادل نظر می‌کنیم.

,

وی با بیان اینکه منتظر اعلام نظر هیات حل اختلاف هستیم، ابراز کرد: هر تصمیمی که گرفته شود، طبق قانون به آن تمکین می‌کنیم.

,

به گزارش موج رسا؛ عباس راشاد با کسب 5 رای از مجموع 9 رای اعضا در جلسه رسمی و علنی مورخه 29 شهریور شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد که وزارت کشور این انتخاب را رد کرد اما اعضای شورا در جلسه مورخه 4 آبان خود با 5 رای از مجموع 7 عضو حاضر در جلسه به رای خود مبنی بر انتخاب عباس راشاد به عنوان شهردار زنجان اصرار کردند که این موضوع باید در جلسه هیات حل اختلاف وزارت کشور بررسی و نتیجه نهایی اعلام شود.

,

انتهای پیام/

]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: جلسه هیات حل اختلاف وزارت کشور در خصوص اصرار شورای شهر زنجان بر انتخاب عباس راشاد به عنوان شهردار منتخب زنجان، ساعت ۱۵ امروز برگزار خواهد شد.