تساوی بدون گل آلومینیوم و ذوب آهن/ پیروزی های خانگی شاگردان خطیبی تداوم پیدا نکرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ در چارچوب مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور آلومینیوم اراک عصر امروز در حالی میزبان تیم ذوب آهن بود که شاگردان خطیبی تا پیش از این بازی در هر سه بازی خانگی خود موفق به شکست تیم میهمان و کسب سه امتیاز شده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
آلومینیوم سازان هفته گذشته اما در کرج و در مقابل تیم انتهای جدولی هوادار با تساوی بدون گل متوقف شدند و با تنزل به رده دوم جدول تداوم صدرنشینی برای هفته ششم را از دست دادند، تیم ذوب آهن ولی تا پیش از این مسابقه نتایجی کاملا سینوسی کسب کرده و در بازی های خود یک در میان پیروزی و شکست را تجربه کرده است.
,
 
,
دیدار امروز دو تیم اما در نیمه نخست نسبتا پایا پای دنبال شد و این نیمه در مجموع بدون ایجاد موقعیت خطرناکی از سوی دو تیم روی دروازه ها به پایان رسید، هر چند بازیکنان آلومینیوم به نسبت برتری داشتند و صاحب موقعیت هایی در محوطه جریمه حریف شدند اما در به نتیجه رساندن کار تیمی ناموفق بودند.
,
 
,
در شروع نیمه دوم اما شاگردان خطیبی روند تهاجمی تری به بازی خود بخشیدند و در این نیمه صاحب چند موقعیت خطرناک در مقابل دروازه حریف نیز شدند و با شوت هایی از راه دور شانس خود برای گلزنی را امتحان کردند اما در نهایت این بازی بدون گذر توپی از خط دروازه ها به پایان برسد.
,
 
,
هر چند اراکی ها می توانستند در این دیدار با غلبه بر تیم ذوب آهن همچنان تعقیب کننده سپاهان در صدر جدول باشند اما با کسب یک امتیاز از این دیدار خانگی در مجموع ۱۳ امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گل گهر در رده چهارم جای گرفتند.
,
 
,
آلومینیوم سازان در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر روز یکشنبه ۱۴ آذرماه در تبریز میهمان تیم تراکتور خواهند بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور دو تیم آلومینیوم و ذوب آهن در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به تساوی بدون گل رسیدند.