گزارش نشست فوق‌العاده هیئت امنای فرهنگسرای پایداری با شهردار مشهد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح‌‌توس، سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهد شب گذشته در جلسه فوق‌العاده هیئت امنای فرهنگسرای پایداری مشهد با حضور علیرضا دلبریان (رزمنده و راوی دفاع مقدس)، ماشاالله آخوندی، علی آرام (فرمانده گردان غواصی نوح در دوران دفاع مقدس) مصطفی صداقت و محمد چمی‌گو شرکت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌‌توس,

در ابتدای جلسه اعضا به صورت صریح و مفصل با شهردار مشهد درباره اتفاقات و حواشی پیش آمده به گفتگو پرداختند که مباحث مطرح شده با انتقادات صریح اعضا همراه بود که شهردار مشهد طی دو ساعت فقط مطالبات افراد را شنیدند.

,

در این نشست مسئولان فرهنگسرا شرح دقیق و کاملی از ماجرای فرهنگسرای پایداری مشهد را برای شهردار مشهد ارائه کردند.

,

شهردار مشهد پس از دو ساعت پیرامون حواشی اخیر فرهنگسرای شهید سلیمانی (پایداری) توضیحاتی ارائه کرد و بی‌اطلاعی خود را نسبت به برخی اقدامات اتفاق افتاده اعلام کردند.

,

در ادامه شهردار مشهد از رفتار و عملکرد نیروهای فرهنگسرا در دفاع از منافع فرهنگسرای پایداری و شهرداری مشهد در آن شرایط خاص دفاع و تقدیر کرد و رسما از هیئت امنای فرهنگسرا درخواست ادامه فعالیت های خودشان را داشتند.

,

در پایان این نشست مقرر شد برنامه‌های فرهنگسرا به صورت مستقیم با شهردار مشهد هماهنگ خواهد بود و مصوبات هیئت امنا را شخص شهردار ابلاغ خواهد کرد.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

,
 
]
شهردار مشهد در جلسه فوق‌العاده هیئت امنای فرهنگسرای پایداری مشهد با حضور جمعی از رزمندگان دفاع مقدس شرکت کرد و درباره حواشی اخیر این فرهنگسرا به تبادل نظر پرداختند.