آمریکا به شکست خود در برابر ایران اعتراف کرده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار محمدرضا عباسی ظهر امروز در یادواره شهدای جامعه ورزش شهرستان زنجان با بیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم، اظهار کرد: شهدا بر گردن تک تک ما حق دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

,

فرمانده تیپ ۳۶ سپاه انصار المهدی (عج) با بیان اینکه قرآن کریم شهدا را صاحب مرتبه‌ای خاص دانسته و برای آنها رزق نیکو، رزق عظیم و پوشاندن گناهان را وعده داده است، تصریح کرد: پیامبر اسلام می‌فرمایند: بالاتر از  هر نیکوکاری، نیکوکار دیگری است تا آنگاه که در راه خدا شهید شود؛ وقتی که شهید شد دیگر بالاتر از او کسی نیست.

,

وی با بیان اینکه شهادت مرگی است که شهید خود آن را انتخاب می‌کند، ادامه داد: شهید خود به سوی مرگ می‌رود ارزش شهادت به این دلیل بالا است.

,

سردار عباسی با بیان اینکه شهید همواره زنده است، ابراز کرد: شهادت انتقال از حیات جاری به حیات جاودان معنوی و روحانی است.

,

وی با اشاره به اینکه اولین بار کلمه شهید توسط پیامبر اسلام به کشته شدگان راه خدا گفته شد، عنوان کرد: پیامبر اسلام به یاران خود فرمودند: جراحتی که شما در جنگ برمیدارید در راه خداست و هر کسی از شما در این راه کشته شود شهید است.

,

فرمانده تیپ ۳۶ سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه شهید برای راه و هدف مقدس به شهادت می‌رسد و جاودانگی می‌یابد، عنوان کرد:  جامعه با شهید تقدس و پاکی می‌یابد.

,

وی با بیان اینکه شهید کسی است که به خون خود ارزش و ابدیت و جاودانگی داده است، افزود: شهید پاک باخته است؛ شهید جان می‌دهد تا جهانی را جان ببخشید.

,

سردار عباسی با بیان اینکه ما و تمام مردم و مسئولان در برابر شهدا مسئولیت داریم، ابراز کرد: از خداوند می‌خواهم که همه ما توفیق شهادت راه را داشته باشیم.

,

وی با بیان اینکه وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم ایران در جنگ های مختلف بخشی از خاک خود را از دست داده است، خاطر نشان کرد: شهدا با جانفشانی ها و ایثار خود در ۸ سال دفاع مقدس در برابر تمام ابرقدرت های غرب و شرق و ایستادند.

,

فرمانده تیپ ۳۶ سپاه انصار المهدی استان زنجان، بیان کرد: اینکه شهدا در دفاع مقدس در برابر ۵۶ کشور ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور از ایران اسلامی جدا شود.

,

وی با بیان اینکه شهدا در سوریه ثابت کردند آمریکا شکست پذیر است، ادامه داد: آمریکا در سوریه وارد یک جنگ نیابتی شده بود که ایران آمریکا را در سوریه شکست داد.

,

سردار عباسی با بیان اینکه در این جنگ نیابتی قرار  بود داعش این کار را انجام دهد، تصریح کرد: برخی از کشور ها هم از این گروهک جنایت کار حمایت می‌کردند.

,

وی با بیان اینکه زمانی که ۷۰ درصد از خاک سوریه تصرف شده بود رزمندگان اسلام به امر امام المسلمین به کمک مردم سوریه و دفاع از حرم اهل بیت وارد سوریه شدند، افزود: آمریکا به شکست خود از ایران در سوریه اعتراف کرده است.

,

فرمانده تیپ ۳۶ سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه داعش بعد از تصرف سوریه و عراق به نزدیکی مرزهای ایران رسیده بود، تاکید کرد: رزمندگان اسلام داعش را شکست دادند و این افتخاری است برای مردم ایران.

,

وی با اشاره به فرمایشات امامین انقلاب اسلامی ایران، خاطر نشان کرد: رهبری می فرمایند: ورزش یک مجاهدت است و تمام مردم باید ورزش را جدی بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده تیپ 36 سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به رشادتهای شهدا، گفت: ایران آمریکا را شکست داده است و آمریکا معترف به این شکست است.