رشد صددرصدی جمعیت آهو در زیستگاه یوز پلنگ آسیایی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، مهدی الله پور، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: با سرشماری های انجام شده در مناطق حفاظت شده خراسان شمالی، نتایج سرشماری ها گویای افزایش جمعیت گونه های حیات وحش در این مناطق هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, ،,

الله پور با اشاره به اینکه پناهگاه حیات وحش میان دشت در شهرستان جاجرم زیستگاه زادآوری یوزپلنگ آسیایی است، گفت: جمعیت آهو در این پناهگاه به رشد صددرصدی رسیده است.

,

وی همچنین عنوان کرد: رشد جمعیت گونه های حیات وحش در مناطق حفاظت شده گلول، سرانی، سالوک، ساریگل و قورخود نیز به وضعیت مطلوبی رسیده اند.

,

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی تصریح کرد: دست یابی به این نتیجه مطلوب زاد آوری گونه های حیات وحش در مناطق حفاظت شده استان حاصل تلاش نیروهای این اداره کل در مرکز استان و شهرستان ها همچنین حمایت و همکاری مردم و جوامع محلی بوده اند که امیدوار هستیم این نتیجه مطلوب رشد داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
مهدی الله پور از رشد صد در صدی جمعیت آهو در پناهگاه حیات وحش میان دشت در شهرستان جاجرم خبر داد و گفت: رشد جمعیت گونه های حیات وحش در مناطق حفاظت شده گلول، سرانی، سالوک، ساریگل و قورخود نیز به وضعیت مطلوبی رسیده اند.