فعالیت‌های بسیج باید منجر به تربیت انسان در تراز انقلاب اسلامی شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه صبح امروز در گردهمایی فرماندهان سپاه جنوب خراسان رضوی اظهار کرد: ماموریت های بسیج از همان اوایل تشکیل این نهاد مقدس با جهاد آغاز شد، هم در دوران دفاع مقدس. و هم در فتنه ها و توطئه ها بعنوان بازوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جهادی عمل کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: این جهاد در حوزه های عمران آبادانی با گروههای جهادی، سلامت، علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ادامه دارد و هدف متعالی آن کمک به تشکیل تمدن بزرگ اسلامی است.

,

ناصری موحد به رویکرد سازمان بسیج مستضعفین در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج اشاره داشت و گفت: تمام فعالیت های بسیج از سطح پایگاه تا حوزه و اقشار و سایر سطوح باید تربیت محور باشد، لذا مهمترین سنگر برای تربیت محور کردن فعالیت های بسیج مساجد است و بر همین اساس باید حلقه مفقوده تربیتی در مساجد شناسایی و موشکافانه آن را بررسی کنیم تا منجر به جذب جوانان و نوجوانان در مساجد شود.

,

وی با بیان اینکه تربیت پایه کردن فعالیت های بسیج نیازمند جهاد است، گفت: بر همین اساس تمام فعالیت های بسیج در سطوح مختلف باید منجر به کادرسازی و تربیت انسان در طراز انقلاب اسلامی شود.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه ظرفیت حلقه های صالحین را مهمترین اصل برای تربیت پایه کردن فعالیت های بسیج عنوان کرد و افزود: حلقه های صالحین بسیج باید در آسیب های اجتماعی محلات، اردوهای جهادی، تقویت بنیه علمی دانش آموزان و دانشجویان و همچنین سایر فعالیت های فرهنگی مورد نیاز جامعه ورود اثر بخش داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه محور همه فعالیت ها باید مسجد باشد، خاطر نشان کرد: برای اجرای چنین برنامه هایی طلاب و روحانیون و افراد اخلاق مدار، با انگیزه. با برنامه و عمل گرا نیاز است تا بتوانند تشکل ایجاد و نیروها را بروز، تقویت و توانمند کنند.

,

انتهای پیام/

]
سرهنگ ناصری موحد با بیان اینکه تربیت پایه کردن فعالیت های بسیج نیازمند جهاد است، گفت: بر همین اساس تمام فعالیت های بسیج در سطوح مختلف باید منجر به کادرسازی و تربیت انسان در طراز انقلاب اسلامی شود.