هر جا رفتم گفتند مگر باز هم انتخابات است؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم امروز در جلسه هماهنگی برنامه های ۹ دی در تبریز گفت: طراحان اصلی فتنه سال ۸۸ بیگانگان بودند و به جز برای براندازی نظام اسلامی راضی نبودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار،,

وی ضمن تاکید بر نقش مرحوم آیت الله مجتهد شبستری در نقش آفرینی حماسه ۸ دی ۸۸ در تبریز گفت: نباید این حماسه به فراموشی سپرده شود.

,

امام جمعه تبریز به نقش رهبری نظام در خنثی سازی توطئه دشمنان در سال ۸۸ اشاره کرده و گفت: حماسه ۹ دی باعث خاموشی فتنه شده و نظام را بیمه کرد.

,

وی بر ضرورت مطالبه منطقی مشکلات از مسئولین تاکید کرده و افزود: مشکلات معیشتی و گرانی بیداد می کند و امیدواریم دولت مردمی آیت الله رئیسی در حل مشکلات مردم موفق باشد.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به بازدید اخیر خود به منطقه کم برخوردار ترلان دره سی تبریز اشاره کرده و گفت: وقتی به این منطقه رفتم احساس شرم کردم. هر جا رفتم مردم می گفتند «مگر زمان انتخابات است؟ مسئولین فقط در ایام انتخابات به اینجا سر می زنند.»

,

وی خطاب به شهرداری و شورای شهر تبریز گفت: اگر زلزله ۵ ریشتری به تبریز بیاید امکان حمل جنازه و انتقال مجروحان در کوچه های حاشیه شهر  وجود نخواهد داشت. مسئولین فکری به حال این مناطق کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
امام‌جمعه تبریز به بازدید اخیر خود به منطقه کم‌برخوردار "ترلان دره سی" تبریز اشاره کرده و گفت: وقتی به این منطقه رفتم احساس شرم کردم.