دانشجویان با بصیرت انقلابی میدان‌دار عزت جمهوری اسلامی ایران باشند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی،امروز به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو، در دانشکده فنی دختران و پسران یاسوج حضور یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

آیت الله سید نصیر حسینی در دیدار با دانشجویان و همچنین اساتید این دانشگاه با بیان اینکه ۱۶ آذر به عنوان یکی از روزهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود گفت: دانشجویان نقش مهمی در به پیروزی رساندن انقلاب داشته‌ و در بعد از انقلاب نیز در همه صحنه‌ها حضور دانشجویان چشمگیر بابصیرت و انقلابی بوده است.

,

امام جمعه شهر یاسوج گفت: رژیم منحوس پهلوی به شدت از دانشجویان واهمه داشت و به همین خاطر در روز ۱۶ آذر دانشجویان انقلابی را به شهادت رساند که تا همیشه این روز و شهادت این سه فرزند گرانقدر ایران اسلامی گرامی داشته می شود.

,

حسینی در ادامه به وظیفه دانشجویان در برهه امروزی اشاره کرد و افزود: دشمن با همه توان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی وارد میدان شده که می‌بایست دانشجویان با بصیرت انقلابی خود هم در عرصه علمی و هم در سایر عرصه ها به خصوص در حوزه فرهنگی دشمن را به عقب رانده تا روز به روز بر عزت این مملکت افزوده شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه ۱۶ آذر به عنوان یکی از روزهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود گفت: دانشجویان باید با بصیرت انقلابی میدان دار عزت جمهوری اسلامی ایران باشند.