قسمتی دیگر از سریال "آلودگی هوا" در تبریز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بنابه اعلام اداره کل محیط زیست استان آذربایجان شرقی، شاخص آلودگی هوا در تبریز ۱۱۰ بوده و بر اساس همین شاخص هوای این کلانشهر آلوده می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در آستانه پایان فصل پاییز، سریال آلودگی هوا در تبریز قسمت بسیاری از روزهای خزان بوده و هنوز هم که هنوز است، مازوت می‌سوزد و مسوولین ادعا می‌کنند که تنها ۲۰ تا ۲۷ درصد آلودگی هوا در تبریز ناشی از این سوخت بی کیفیت است.

,

گروه‌‌‌های حساس از منزل بیرون نیایند

, گروه‌‌‌های حساس از منزل بیرون نیایند,

شاخص هوای تبریز در زمان حاضر ۱۱۰ بوده و با توجه به پیش بینی‌‌‌های هواشناسی و سکون هوا امکان کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

,

در اطلاعیه اداره کل محیط زیست استان از کودکان، افراد سالخورده و بیماران ریوی و قلبی درخواست شده که در این شرایط هوا از حضور در فضاهای باز خودداری کنند.

,

بر اساس اطلاعیه اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی همچنین تاکید شده که شهروندان باید در حد امکان از سفرهای غیر ضروری داخل شهر بپرهیزند و جهت تردد از خودروهای عمومی‌استفاده کنند.

,

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه شاخص آلودگی از صفر تا ۱۰۰ هوای قابل قبول، از ۱۰۰ تا ۱۵۰ هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و از ۱۵۰ تا ۲۰۰ نیز بیانگر ناسالم بودن هوا برای تمامی‌گروه‌ها و بیش از ۲۰۰ وضعیت بحرانی است، از بیماران قلبی، عروقی، ریوی و افراد سالخورده درخواست شده از تردد در فضای باز خودداری کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
در آستانه پایان فصل پاییز، سریال آلودگی هوا در تبریز قسمت بسیاری از روزهای خزان بوده و هنوز هم که هنوز است، مازوت می سوزد و مسوولین ادعا می کنند که تنها ۲۰ تا ۲۷ درصد آلودگی هوا در تبریز ناشی از این سوخت بی کیفیت است.