جلسه شورای شهر جهت انتخاب شهردار زنجان به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا لغو شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حمزه‌لوپاک در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جلسه رسمی و غیرعلنی شورای اسلامی شهر زنجان قرار بود که امروز برای انتخاب شهردار زنجان برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این جلسه به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا لغو شد، خاطرنشان کرد: داود حسنی (یکی از اعضای شورا) به دلیل بیماری در مرخصی است و 3 عضو دیگر (از لیست شورای وحدت اصولگرایان) نیز جلسه را ترک کردند.

,

حمزه‌لوپاک افزود: بدین ترتیب به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا برگزاری جلسه، رسمیت پیدا نکرد و لغو شد.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه جلسه بعدی شورا جهت انتخاب شهردار زنجان در اسرع وقت برگزار می‌شود، گفت: این جلسه به احتمال زیاد بعدازظهر امروز (سه‌شنبه 16 آذر) برگزار می‌شود.

,

وی یادآور شد: این جلسه در حالی لغو شد که سعید نجفی (یکی از اعضای شورا) علی‌رغم درگذشت پدرشان و شرایط نامساعد روحی و روانی باز هم در جلسه شرکت کرده بودند.

,

به گزارش موج رسا؛ عباس راشاد در جلسه رسمی و علنی مورخه 29 شهریور سال جاری به عنوان شهردار زنجان انتخاب شده بود که وزارت کشور، صلاحیت وی را تایید نکرد و پرونده وی به هیات حل اختلاف وزارت کشور ارجاع شد و راشاد نیز در ادامه انصراف خود را اعلام کرد.

,

انتهای پیام/

]
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: جلسه رسمی و غیرعلنی شورای اسلامی شهر زنجان که مقرر بود امروز (سه‌شنبه ۱۶ آذر) جهت انتخاب شهردار زنجان برگزار شود به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای جلسه، لغو شد.