ترافیک فوق سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای شرق استان تهران اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و سنگین در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه عادی و روان در جریان است، اما به دلیل بازگشت خودروها از شمال کشور در شهرهای عبوری این محور ترافیک سنگین و با پس زدگی همراه است.
,
 
,
وی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی گزارش شده خودروها به سهولت در حال عبور از این محورها هستند.
,
 
,
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، رخ نداده، تاکید کرد: به دلیل ورود حجم بالایی از خودروها به سمت تهران بار ترافیکی بسیار سنگین را در محور قدیم جاجرود و آزادراه تهران_پردیس شاهدیم اما خودروها به مرور درحال عبور از این محورها هستند.
,
 
,
کهریزی بیان کرد: هموطنانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی هراز و فیروزکوه را دارند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ سفری کم خطر را سپری کنند.
,
 
,
وی ابراز کرد: رانندگان وسایل نقلیه با به همراه داشتن تجهیزات کامل زمستانه مانند زنجیر چرخ، باک پر از بنزین، به همراه داشتن پوشاک و غذای کافی و همچنین اطمینان از سالم بودن سیستم های فنی و گرمایشی خودرو وارد محورهای کوهستانی شده تا در صورت بروز مشکل با کمترین خطر از مسیر عبور کنند.
,
 
,
انتهای پیام
]
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به ترافیک سنگین در محور هراز، گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور قدیم جاجرود و آزادراه تهران_پردیس سنگین و با پس زدگی بار ترافیکی مواجه هستیم.