بازار سهام با تغییر جهت، قرمز رنگ شد/ خروج ۴۱۶ میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها از تالار شیشه‌ای
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز (یکشنبه) در دومین روز کاری هفته برخلاف روز گذشته، معاملات خود را فشار فروش و با افت قیمت‌ها آغاز کرد به طوری که با افت نزدیک به ۱۴ هزار واحدی، شاخص کل بورس دوباره کانال ۱.۳ میلیون واحد را از دست داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معامله گران در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۵۲۳ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۶ میلیارد و ۲۶۹ میلیون سهم و اوراق مالی جابه‌جا شد.

, معامله گران در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۵۲۳ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۶ میلیارد و ۲۶۹ میلیون سهم و اوراق مالی جابه‌جا شد.,

ارزش کل معاملات بازار سرمایه به بیش از از ۵۲۲۱ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۲۸۸۳ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۴۱۶ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۳ هزار و ۸۷۰ واحد رشد به ارتفاع یک میلیون و ۲۹۱ هزار و ۶۶۵ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۳۴۸۴ واحد کاهش به ۳۴۳ هزار و ۴۹۳ واحد رسید.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۳ هزار و ۸۷۰ واحد رشد به ارتفاع یک میلیون و ۲۹۱ هزار و ۶۶۵ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۳۴۸۴ واحد کاهش به ۳۴۳ هزار و ۴۹۳ واحد رسید.,

معامله گران در بورس بیش از ۴ میلیارد و ۶۱۲ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۳۵۳ هزار معامله و به ارزش ۳۱۲۸ میلیارد تومان را دادوستد کردند.

,

نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، سرمایه گذاری غدیر، ایران‌ خودرو و پالایش نفت بندرعباس با بیشترین اثر منفی در افت شاخص بورس بیشترین نقش را داشتند.

,

شاخص کل فرابورس ایران امروز منفی بود و با ۱۳۷ واحد افت به ۱۸ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران امروز منفی بود و با ۱۳۷ واحد افت به ۱۸ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۱۷۰ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دست به دست شدن مالکیت بیش از یک میلیارد ۶۵۷ میلیون سهم و اوراق مالی بود که ارزش آن بالغ ۲۰۹۳ میلیارد تومان شد.

,

نمادهای پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریا ساسول، پالایش نفت لاوان، تولید نیروی برق دماوند و فولاد هرمزگان جنوب بیشترین اثر منفی را را شاخص فرابورس گذاشتند و در مقابل نمادهای پتروشیمی تندگویان و فرابورس ایران با بیشترین اثر مثبت مانع افت بیشتر شاخص شدند.

,
 
,
انتهای پیام
]
بازار سهام امروز بر خلاف دیروز، منفی شد و شاخص کل بورس با ۱۳ هزار و ۸۷۰ واحد کاهش، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۲۹۱ هزار واحدی ایستاد.