قتل پسر عمو بخاطر اختلاف بر سر ارث در محلات
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح محلات، فرامرز گودرزی،فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: مقارن با عصر روز گذشته و در پی اعلام گزارش زاع منجر به جرح یکی از شهروندان به فوریت های پلیسی 110، ماموران پاسگاه باقرآباد محلات به محل نزاع در روستای بزیجان محله دربند اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح محلات, صبح محلات, صبح محلات,

وی افزود: ماموران پس از مراجعه به محل و بررسی اظهارات اهالی متوجه شدند فردی 34 ساله به همراه برادرش با  یک قبضه چاقو بر سر زمین کشاورزی مقتول مراجعه و با مقتول و برادرش درگیر می‌شوند که متاسفانه بر اثر همین درگیری جوان 36 ساله با هویت علی اصغر  محمدامینی بدلیل اصابت چاقو به ناحیه کمر مجروح و برادر وی نیز با ضربات چوب مصدوم می گردد که بلافاصله قاتل و برادرش با حضور مردم از محل متواری میشوند و مصدوم که بلافاصله به اورژانس منتقل شده بود، متاسفانه بر اثر شدت خونریزی فوت می‌کند.

,

گودرزی خاطر نشان کرد: پس از این حادثه و شناسایی هویت متهمان، ماموران پلیس آگاهی با راهنمایی‌های مقام قضایی، اقدامات پلیسی خود را آغاز و تمامی محل‌های اختفاء متهمین را زیر نظر گرفته تا اینکه حدود یک ساعت پس وقوع قتل، متهمان در زمین‌های کشاورزی اطراف شهر دستگیر شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان محلات تصریح کرد: با دستگیری و انتقال متهمان به پلیس آگاهی بلافاصله مقام قضایی نیز حاضر و یکی از متهمان در مقابل ارائه ادله و مستندات، به قتل پسر عموی خود  اعتراف کرد.
وی گفت: طی بررسی های بعمل آمده علت درگیری بر سر ارث و میراث و اختلافات خانوادگی بوده است و قاتل پس از تشکیل پرونده با دستور مقام قضایی روانه زندان شده است.

,
,

انتهای پیام/
 

,
]
فرماندهی انتظامی شهرستان محلات از وقوع قتل بر اثر اختلاف خانوادگی و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد.