بهره‌برداری از پناهگاه سگ‌های بدون صاحب در آینده نزدیک در فریدونکنار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، درخصوص احداث پناهگاهی برای ساماندهی سگ‌های بدون صاحب در فریدونکنار اظهارکرد: با انتصاب شهردار جدید و فعالیت شورای ششم، مصوبات گذشته احداث پناهگاه برای سگ‌های بدون صاحب رونق بیشتری گرفته و با سرعت درحال انجام است.

وی با اشاره به اینکه احداث پناهگاه به مراحل پایانی خود نزدیک شده و در آینده نزدیک افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه شهرداری‌ها پروژه های اینچنینی را به بخش های خصوصی و یا به گروه های حامی حیوانات واگذار می کنند در فریدونکنار هم لازم است که این اتفاق رخ دهد.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: برای اینکه هیچ شائبه‌ای به وجود نیاید از همه گروه‌ها و انجمن‌های حامی حیوانات دعوت می‌کنیم تا برنامه‌های خود را برای در اختیار گرفتن پناهگاه سگ‌های بدون صاحب به فرمانداری فریدونکنار ارسال کنند.

نصیری افزود: ما به گروهی که بهترین برنامه را ارسال کند، ملاحظات خودمان را ارائه می‌کنیم و در نهایت پروژه به آن‌ها واگذار می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
]
محمدمهدی نصیری از بهره‌برداری پناهگاه سگ‌های بدون صاحب در آینده نزدیک در فریدونکنار خبر داد و از گروه‌های حامی حیوانات برای در اختیار گرفتن پروژه دعوت کرد تا برنامه‌های خود را به فرمانداری ارسال کنند.