مقاومت بهترین راه بازپس‌گیری حقوق سلب شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز دوشنبه در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز جنگ فرقان (حمله رژیم اسرائیل به غزه در سال ۲۰۰۸) تاکید کرد: گزینه مقاومت فراگیر و در راس آن مقاومت مسلحانه و انتفاضه علیه اشغالگران، بهترین راهکار برای بازپس‌گیری حقوق سلب شده ملت فلسطین و آزادی این سرزمین است.

در این بیانیه آمده است:‌ «جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین با گذر زمان فراموش نخواهد شد و آزادی تمامی اسرای فلسطینی از زندان‌های دشمن جزو وظایف و اولویت‌های حماس است».

حماس تأکید کرد که «محاصره بیش از ۱۵ ساله نوار غزه و عدم پایبندی دشمن به بازسازی ویرانی‌های حاصل از جنگ، موجب تشدید رنج و محنت‌های ساکنان این منطقه شده و ما نسبت به انفجار اوضاع در این منطقه و تبعات آن هشدار می‌دهیم».

این جنبش افزود: «هرگز اجازه ادامه تجاوزات، شهرک‌سازی و یهودی‌سازی دشمن را نمی‌دهیم و اشغالگران باید از نبرد شمشیر قدس تجربه خوبی کسب کرده باشند. مقاومت به آماده‌سازی و تقویت توانمندی‌های خود ادامه می‌دهد و آخرین نمونه آن برگزاری مانور نظامی مشترک "الرکن الرشید ۲" است و ما هرگز در برابر جنایات دشمن علیه ملت فلسطین ساکت نخواهیم بود».

انتهای پیام/
منبع: تسنیم

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز جنگ فرقان اعلام کرد که مقاومت در غزه بر تقویت توانمندی‌های نظامی خود برای مقابله با دشمن اسرائیلی متمرکز است.