شهادت یک فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فلسطین الیوم، منابع محلی از به شهادت رسیدن یک جوان فلسطینی صبح امروز (جمعه) در شهرک آرئیل خبر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این منابع گفتند: این جوان به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیستی در نزدیکی شهرک آرائیل در شمال کرانه باختری به شدت زخمی شد سپس به شهادت رسید.
,
 
,
پایگاه خبری صهیونیستی ۰۴۰۴ اعلام کرد: به یک جوان در شهرک آرئیل بعد از تلاش برای اجرای عملیات با سلاح سرد تیراندازی شده است.
,
 
,
رسانه‌های صهیونیست مدعی هستند به این جوان فلسطینی به بهانه تلاش برای حمله با چاقو در نزدیکی شهرک یهودی ارائیل در شمال کرانه باختری اشغالی تیراندازی کردند.
,
 
,
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که حمله این فرد خنثی شد و جزئیات این عملیات در دست بررسی است.
,
 
,
حملات شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری افزایش یافته است و صهیونیست‌ها در عمل به شهرک نشینان آزادی داده اند تا به فلسطینیان در کرانه باختری حمله کنند به امید آنکه عملیات تقسیم کرانه باختری صورت بگیرد و شهرک نشینان بر زمین‌های شهرک‌های بزرگی که احداث می‌شود، مسلط شوند.
,
 
,
طارق عزالدین، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری با تاکید بر این که پذیرش تجاوز و شهرک سازی روز افزون در کرانه باختری و قدس امکان پذیر نیست، اعلام کرد دشمن بداند هر جنایتی مرتکب شود، با واکنش شدید مواجه خواهد شد.
,
 
,
روزنامه رای الیوم نیز تحولات اخیر را شاهدی بر شکل گیری سومین انتفاضه مسلحانه در فلسطین و سرخوردگی امنیتی تل آویو و دست برتر مقاومت در بازدارندگی دانست و هماهنگی سری عملیاتی بین جناح‌های مقاومت صرف نظر از وابستگی‌های ایدئولوژیک آن‌ها و آشتی جریان‌های فلسطینی و قرار گرفتن همه آن‌ها در چارچوب مقاومت در برابر رژیم اشغالگر اسرائیل، را یکی از برجسته‌ترین مسائل مطرح در مراحل آینده باشد، عنوان کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: باشگاه خبرنگاران
]
منابع محلی از به شهادت رسیدن یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در شهرک آرئیل خبر دادند.