امپراتوری رسانه‌ای استکبار در پرده گذاشتن بر حقیقت سردار سلیمانی موفق نخواهد شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، قهرمان جهانی مبارزه با تروریسم بود و ملت‌های اسلامی و مستضعف جهان به خوبی این موضوع را درک کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به حذف نام، تصویر و پُست‌های مربوط به سردار شهید سلیمانی از فضای مجازی خاطرنشان کرد: مستکبرین عالَم و امپراتوری رسانه‌ای آن‌ها هرچه تلاش کنند که پرده بر روی حقیقت سردار سلیمانی بیندازند، موفق نخواهند شد.

,

حجت‌الاسلام شجاعی افزود: عظمت و نورانیتی که در سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وجود دارد، روزبه‌روز تجلی بیشتری در سطح جهان پیدا خواهد کرد.

,

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خون شهید سلیمانی، خون بزرگی است، گفت: خون شهید سلیمانی، در نهایت منجر به سقوط استکبار جهانی و اضمحلال آمریکای تروریست خواهد شد.

,

وی با تاکید بر اینکه ملت شریف ایران اسلامی، قدر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را می‌داند، ابراز کرد: ملت ایران از سرمایه عظیمی که با فداکاری آن شهید بزرگوار به وجود آمده در جهت تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب حداکثر استفاده را خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به حذف نام، تصویر و پُست‌های مربوط به سردار شهید سلیمانی از فضای مجازی گفت: مستکبرین عالَم و امپراتوری رسانه‌ای آن‌ها هرچه تلاش کنند که پرده بر روی حقیقت سردار سلیمانی بیندازند، موفق نخواهند شد.