ترس جریان رسانه‌ای دشمن از افزایش ارادتمندان به مکتب حاج قاسم سلیمانی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی زرقانی، فرمانده سپاه ناحیه قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس در قوچان؛ با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی اظهار کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی نشان از ایام‌الله بودن این روز دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس ,

وی ادامه داد: فشارهای اقتصادی، تحریم‌ها و عملکرد بد مسئولین شرایطی به وجود آورده بود که فکر می‌کردند سرمایه‌های اجتماعی این انقلاب یعنی مردم کم شده و در حال فاصله گرفتن هستند اما شهادت حاج قاسم باعث شد همه به صحنه بیایند و دولت تروریست آمریکا را محکوم کنند.

,

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با تأکید بر اینکه مردم در شهادت شهید سلیمانی بار دیگر اتحاد و انسجام خود را نشان دادند، گفت: ملت ایران حول شهادت سردار باوجود همه مشکلات ثابت کردند که پای این انقلاب و راه شهدای مقاومت قرار دارند.

,

زرقانی بابیان اینکه پس از 2 سال شهادت حاج قاسم، امروز ارادتمندان و کسانی که دغدغه انسانیت دارند ارادت خود را در گوشه گوشه این کره خاکی به شهید سلیمانی نشان می‌دهند، تصریح کرد: راه شهید سلیمانی راه انسانیت و یک حرکت جهانی در مسیر حقانیت بوده است و جریان رسانه‌ای دشمن امروز در فضای مدیریت خارجی خود از نام و شخصیت و حتی عکس‌های شهید هراس دارند.

,

وی تأکید کرد: امروز دشمن می‌ترسد که تعداد ارادتمندان به مکتب سلیمانی افزایش پیدا کند و به دنبال حذف تمام مطالب مربوط به شهید در شبکه‌های اجتماعی است اما تعداد ارادتمندان به وی روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند و آثار فاخر تولید می‌شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه قوچان ادامه داد: راه شهید سلیمانی همان راه حق و راه اسلام و مسیر اهل‌بیت علیهم‌السلام بوده است و دشمن هر تلاشی انجام دهد به نتیجه نمی‌رسد.

,

انتهای پیام/

]
زرقانی گفت: امروز دشمن از افزایش ارادتمندان به مکتب شهید سلیمانی دچار ترس و هراس بوده و به همین دلیل نیز جریانات رسانه‌ای معاند به دنبال حذف نام و مطالب مشابه این شهید والامقام از شبکه‌های اجتماعی و... کرده است.