پرونده قضایی شهادت سپهبد سلیمانی در دستور کار دستگاه قضایی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عماد بهرامی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص مطالبه خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجازات عاملان شهادت این قهرمان اظهار داشت : آمریکایی ها با ترور قهرمان جبهه مقاومت و مبارزه با تروریست حماقت خیلی بزرگی را به خرج دادند و انتقام سخت را قبول کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز ,

وی افزود: نه تنها جمهوری اسلامی ایران از خون حاج قاسم نمی‌گذرد بلکه انتقام سخت برای جلوگیری از این اتفاقات را هم از عاملان آن خواهد گرفت.

,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران طی یک عملیاتی یک ضربه شصتی با انهدام پایگاه عین الاسد از آن ها گرفت ولیکن این همه کار نبود.

,

وی ادامه داد: آنها فکر میکنند در آستانه سالگرد شهادت این قهرمان ، جمهوری اسلامی ایران به دنبال یک ضربه دیگر است و به همین جهت تمامی تجهیزات خود را وارد آب های خلیج فارس کردند و این ناشی از ترسشان است.

,

بهرامی بیان کرد : به خوبی می دانند که با توجه به اینکه مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفتند و رسما هم اعلام کردند ، جمهوری اسلامی ایران انتقام سختی را خواهد گرفت.

,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با اشاره به ابعاد ترور سردار سلیمانی گفت: این ترور ابعاد حقوقی ، سیاسی و اجتماعی دارد .

,

وی اظهار داشت: مردم عراق با مراسم تشییع با شکوهی که برای سردار سلیمانی برگزار کردند این اقدام آمریکایی ها را محکوم کردند و یک استرس انتقام و خروج آمریکا از عراق را به آنها وارد کردند.

,

بهرامی افزود: انتقام سخت از آمریکا یک مطالبه فرا ملی است و این انتقام بزودی تحقق می یابد.

,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با بیان این که اقدامات خوب فرهنگی و رسانه ای برای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حال انجام است : امور مربوط به پرونده قضایی ایشان نیز در سیر پیشروی است و فرایند های آن از جهات مختلف در دستور کار دستگاه قضا است.

,

انتهای پیام/

]
جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با بیان این که اقدامات خوب فرهنگی و رسانه ای برای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حال انجام است، گفا: امور مربوط به پرونده قضایی ایشان نیز در سیر پیشروی است و فرایند های آن از جهات مختلف در دستور کار دستگاه قضا است.