اولین دوره جایزه ادبی "مسیحا" به میزبانی البرز برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه مینایی پور، استاد حوزه و پژوهشگر حوزه مهدویت و دبیر جشنواره مسیحا در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: اولین دوره جایزه ادبی مسیحا با موضوع "انتظار" در سه بخش اصلیِ شعر، داستان و دلنوشته برگزار می شود و علاقه مندان می توانند در هر سه بخش شرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: این جایزه ادبی توسط انتشارات حوزه مشق و گروه بزرگ کشف استعداد برتر به منظور برداشتن گامی کوچک در راستای ترویج و پاسداشت فرهنگ انتظار و با هدف توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی،شناسایی افراد مستعد، حمایت و معرفی هرچه بهتر آنها به جامعه فرهنگی و هنری است.
,
 
,
دبیر جشنواره تصریح کرد: آثار ارسالی حداقل ۱۰۰ و حداکثر ۲۵۰ کلمه باشد و این آثار نباید به هیچ جشنواره ای قبلا ارسال شده باشد. محدودیت سنی برای شرکت در این مسابقه وجود ندارد و مهلت ارسال آثار از ۷ دی الی ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ است.
,
 
,
وی گفت: جوایز نفر اول، دوم و سوم هر بخش به ترتیب یک میلیون و صد و پنجاه، یک میلیون و پانصد هزار ریال است و به ۱۲ اثر برگزیده نیز لوح شایسته تقدیر اهدا خواهد شد.
,
 
,
مینایی پور ادامه داد: در مجموع ۴۰ الی ۴۵ اثر برگزیده در قالب یک کتاب به چاپ خواهد رسید و نویسندگان برتر جایزه ادبی به حوزه نشر معرفی و آثار آنها با شرایط ویژه منتشر می شود.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: علاقمندان می تواند آثار خود را با ذکر مشخصات (نام و نام خانوادگی، محل سکونت و شماره تلفن) به شماره های واتساپی ۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹ و ۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶ ارسال نمایند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
مرضیه مینایی پور؛ دبیر جشنواره "مسیحا" گفت: اولین دوره جایزه ادبی مسیحا با موضوع "انتظار" و با هدف جذب نویسندگان فعال جشنواره در حوزه نشر، در سه بخش داستان، شعر و دلنوشته برگزار می شود.