آغاز ثبت نام زوج های جوان برای حج عمره
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری روز جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت: با آغاز ثبت نام دور جدید اعزام به عمره مفرده، ثبت نام برای سهمیه زوج های جوان نیز از امروز آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


'یوسف آقابزرگی' در خصوص شرایط و ضوابط اعزام زوج های جوان به عمره مفرده اظهار داشت: این سهمیه شامل زوج هایی است که در نیمه دوم سال ۹۲ و نیمه اول سال ۹۳ عقد رسمی کرده اند.


وی ادامه داد: اولویت اول برای تشرف به حج عمره با زوج هایی است که هر دو سابقه ثبت نامی در بانک ملت را داشته باشند.


آقابزرگی تصریح کرد: پس از این گروه، زوج هایی که یکی از آنان دارای کارت ثبت نامی بوده و دیگری فاقد هرگونه سابقه ثبت نامی باشد، در اولویت قرار می گیرند.


وی ادامه داد: زوج هایی که قبض یا کارت ثبت نامی آنها انتقالی باشد نیز نسبت به افراد مشابه از اولویت بیشتری برخوردارند .


مدیر حج و زیارت استان گفت: پس از گروه های دارای اولویت، زوج هایی که هردو فاقد کارت و سابقه ثبت نامی بانکی باشند، در صورت تکمیل نشده سهمیه می توانند به سفر حج مشرف شوند.


آقابزرگی اظهار داشت: متقاضیان با توجه به محل سکونت، استان محل اعزام خود را تعیین کنند و اولویت با افراد بومی در هر استان است.


وی تصریح کرد: شرایط و ضوابط اعزام زوج های جوان به حج عمره در هرسال تابع شرایط و ضوابط همان سال است، از این رو اخذ و جمع آوری درخواست برای سال های آتی مطلقاً مجوزی ندارد .


بر اساس اعلام حج و زیارت برنامه زمانبندی ثبت نام و اعزام زوج های جوان از روز جمعه هفتم آذر آغاز و تا ۱۶ آذرماه ادامه دارد .


ثبت نام فقط از طریق سامانه http://ziarat.haj.ir امکان پذیر می باشد و نتایج قرعه کشی در روز بیست و پنجم ماه جاری اعلام می شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/گ

]
ثبت نام زوج های جوان برای تشرف به حج عمره مفرده از امروز آغاز شد.