اقتدار امنیتی ایران اسلامی پس از حمله موشکی به عین الاسد، بر جهان آشکار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله حضرت پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، «انتقام سخت» را مطرح و این موضوع به یک مطالبه در بین آحاد مردم تبدیل شده و خواستار انتقام از قاتلان سردار و مقابله با این اقدام بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اروم نیوز،,  ,

وی، افزود: پس از این مسئله، برای نشان دادن قدرت پوشالی آمریکا و اینکه هیچ اقدامی بدون پاسخ نمی ماند، پنج روز بعد از شهادت سردار سلیمانی، حمله به پایگاه عین الاسد در دستور کار قرار گرفت که این اقدام زبونی و ناتوانی دشمن را به دنیا نشان داد چرا که آنها در حد و اندازه ای نیستند که هر آنچه بخواهند را انجام دهند و دوم اینکه توان و اقتدار موشکی ایران در این حمله به دنیا اثبات شد.

,

عضو کمیسیون امنتی ملی مجلس، تصریح کرد: حمله موشکی به پایگاه آمریکا در عین الاسد تنها بخشی از انتقام اصلی بود و انتقام اصلی، اخراج آمریکا از منطقه است که مشاهده شد.

,

حضرت پور با اشاره به ترس دشمنان به ویژه آمریکا از تفکر و ایده سردار سلیمانی، بیان کرد: همه دشمنان به ویژه آمریکا از گسترش تفکر حاج قاسم سلیمانی واهمه دارند و این عامل یکی از دلایل اصلی ترور سردار حاج قاسم سلیمانی است داشت اما این تفکر سردار به سرعت در بین همه ادیان و آزادی خواهان جهان در حال گسترش است.

,

وی اذعان کرد: مرحله دیگر انتقام حذف رژیم صهیونیستی از منطقه است، در واقع اخراج و حذف بقایای نظام سلطه از منطقه یکی از مهمترین اهدافی است که مد نظر قرار دارد، امروز دنیا شاهد است که هیمنه آمریکا شکسته شده و دشمن به خوبی متوجه شده که اگر دست از پا خطا کند، بی پاسخ نخواهد ماند.

,

انتهای پیام/

]
حضرت پور گفت: پس از حمله به عین الاسد اقتدار امنیتی ایران اسلامی به دنیا روشن شد.