جزئیات کامل تصادف زنجیره‌ای در محور بهبهان به رامهرمز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضان احدی در گفت‌وگو صبح زاگرس با اظهار نگرانی از این وضعیت پیش آمده و با عرض تسلیت به خانواده‌های عزا دار این حادثه، گفت: گزارشی مبنی بر تصادف زنجیره ای و برخورد ۳۴ دستگاه سنگین و سورای در محور ۱۵ کیلو متری بهبهان به رامهرمز به اورژانس ۱۱۵ شهرستان بهبهان گزارش داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بهبهان ابراز داشت: در اولین دقایق وضعیت را بررسی و دستورات لازم جهت آماده باش کلیه امکانات و مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین بالگرد فوریت‌های پزشکی داده شد.

,

احدی در ادامه افزود: در این تصادف که صبح امروز حوالی ساعت ۷:۵۰ دقیقه گزارش شده 40 نفر مجروح و 4 نفر کشته و 2 نفر حال‌شان وخیم گزارش شده است.

,

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان بهبهان در رابطه با امدادرسانی به مصدومان این سانحه گفت: مصدومان از طریق ۹ دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی بهبهان، به بیمارستان شهید زاده شهرستان بهبهان اعزام، همچنین نیروهای اورژانس کمتر از ۱۰ دقیقه به محل تصادف رسیدند و خدمات امداد و نجات و درمان را انجام دادند.

,

احدی تاکید کرد: بعد از اقدامات اولیه به کلیه پایگاههای اورژانس شهرستان بهبهان و شهرستان‌های همجوار دستور آماده‌باش داده شد و هماهنگی کامل با بیمارستانهای شهرستان جهت پذیرش سریع و فوری مصدومین بعمل آمد.

,

احدی در پایان تصریح کرد: اقدام سریع و به‌موقع امداد پزشکی باعث شد تا از شدت جراحات و مصدومیت مجروحین جلوگیری شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بهبهان از تصادف زنجیره ای ۳۴ خودرو سنگین و سواری، به دلیل عدم رعایت سرعت در مه گرفتگی در محور بهبهان به رامهرمز خبر داد.