تبین ابعاد شخصیتی حاج قاسم وظیفه همگانی/ ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین آل علی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میامی در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص تبیین شخصیت های مهم و موثر انقلاب، گفت: تمام افرادی که با این بزرگان همراه بودند  می توانند ابعاد گسترده شخصیت این افراد را برای سایر مردم  تبیین و تشریح  کنند تا انها را بشناسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

آل علی با بیان اینکه شهید سلیمانی فرد بزرگی بوده است که تبیین شخصیت او سال ها زمان نیاز دارد، افزود: وظیفه همگانی است که ابعاد شخصیتی این اسطوره ملی را برای تمام دنیا تبین و در این راه بزرگ، قدمی کوچک برداشته شود تا به مرحله ظهور برسیم.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت میامی با اشاره به اینکه شخصیت حاج قاسم برای اکثریت مردم قابل فهم بوده است، تصریح کرد: خلاصه کلمه جهادی در شهید سلیمانی نشان دهنده بخشنده بودن وجهادگر بودن وی است.

,

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی نشانه یک جهادگر در تراز انقلاب بود، تشریح کرد: شهید سلیمانی کسی بود محبت زیادی به دیگران و از خود گذشتگی می کرد و زندگی خود را به دیگران می بخشید و در راه اسلام و ایران جهاد می کرد.

,

آل علی با اشاره به اینکه هرکجا که نیاز به حضور شهید سلیمانی وجود داشت او در آنجا حضور پیدا می کرد، بیان کرد: شهید سلیمانی فردی با همت والا بود که در هر زمان و مکانی که به او احتیاج پیدا می شد سریعا در آنجا حضوریافته و تمام تلاشش را برای رفع مشکلات مردم به انجام می رساند.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت میامی با بیان اینکه شهید سلیمانی اهل ایستادگی و مقاومت بود، خاطر نشان کرد: ما باید از این شهید درس بگیریم و در همه جا در برابر ظلم و دشمنی ایستادگی کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه از شهید سلیمانی باید درس همت و پیشرفت آموخت، عنوان کرد: جوانان باید بدانند اگر می خواهند از شهید سلیمانی الگو بگیرند باید در تحصیل خود کوشا باشند و در راه علم و پیشرفت کشور همت و پشتکار را مدنظر داشته باشند.

,

آل علی با بیان اینکه اگر ما دشمن را خوب بشناسیم می توانیم در برابر دشمن پیروز باشیم، تشریح کرد: نشانه یک فرمانده دیده بانی در میدان است شهید سلیمانی فردی بود که با هوش بالا همه مشکلات را رصد می کرد ودر وسط میدان حضور داشت که می توانست در همه زمینه ها موفق باشد.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت میامی با اشاره به اینکه نابود کننده داعش به بشریت خدمت بزرگی کرده است، تصریح کرد: ۹۰ درصد سوریه ۵۰ درصد از عراق ۲۳ درصد از لبان  کاملا دردست داعش بود وشهید سلیمانی با حضور خود در منطقه باعث می شد گره ها باز شود و این باعث نابودی داعش در منطقه شد.

,

وی با بیان اینکه اخلاص بالا باعث محبوب شدن حاج قاسم در دنیا شد، عنوان کرد: خدمات سرداردلها سالیان سال توانست مردم منطقه را  به دور خود جمع کند و اثرات این همه اقدامات جهاد گونه شهید سلیمانی در منطقه احساس می شود.

,

آل علی با اشاره به اینکه بارها قصد ترور شهید سلیمانی را داشته اند، خاطر نشان کرد: شهادت سردار سلیمانی قطعی بود، اما زمان آن فراهم نشده بود تا این اقدامات وی برای همگان نمایان شود و بعد از آن خواسته قلبی خود شهید سلیمانی بود که  به همرزمان شهیدش بپیوندد.

,

انتهای پیام/

]
حجت‌الاسلام آل علی با بیان اینکه شهید سلیمانی فرد بزرگی بوده است که تبیین شخصیت او سال ها زمان نیاز دارد، گفت: وظیفه همگانی است که ابعاد شخصیتی این اسطوره ملی را برای تمام دنیا تبیین و در این راه بزرگ، قدمی کوچک برداشته شود تا به مرحله ظهور برسیم.