عنوان دو معلم بجنوردی در لیست مدرسان کشوری طرح ملی سواد دیجیتال
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی علی نیا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه طرح ارتقای مهارت برنامه‌نویسی و سواد دیجیتالی دانش‌آموزان و معلمان دوره ابتدایی در حال برگزاری است، اظهار داشت: این طرح با هدف توانمند کردن بیشتر معلمان ودانش آموزان با مهارت استفاده از ابزار دیجیتال و فضای مجازی اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با بیان اینکه شهرستان بجنورد نیز از مجریان این طرح است، افزود: طرح  ارتقای مهارت برنامه‌نویسی و سواد دیجیتالی دانش‌آموزان و معلمان دوره ابتدایی از  امسال برای پایه  ابتدایی انجام می شود.

,

علی نیا در ادامه به مشارکت تعدادی از معلمان ابتدایی به عنوان مدرس کشوری این طرح اشاره کرد و افزود: از شهرستان بجنورد نیز آزاده فرزاد پور و حامدشاکریان به عنوان نمایندگان استان خراسان شمالی و مدرس کشوری این طرح انتخاب شدند.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد خاطر نشان کرد: این دوره آموزشی که از روز گذشته آغاز شد تا پایان سال ادامه خواهد داشت و معلمان مجری طرح پس از طی دوره آموزشی، این طرح را در کلاس درس اجرا می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
موسی علی نیا با اشاره به اینکه طرح ملی سواد دیجیتال در برخی از مدارس ابتدایی شهرستان بجنورد اجرایی می شود، گفت: براین اساس از شهرستان بجنورد دو معلم به عنوان نمایندگان خراسان شمالی و مدرس کشوری این طرح انتخاب شدند.