۴۲ ساختمان اداری در سرپل ذهاب هنوز بازسازی نشده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراد باباخانی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، اظهار کرد: در جریان زلزله سال ۹۶ در سرپل ذهاب و شروع بازسازی تنها هدف ساخت و ساز منازل مسکونی بوده و کوچه و معابر با حجمی از ویرانی ها رها شده است و تاکنون اقدامی برای آن صورت نگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

وی افزود: ضمن‌ پیگیری های مستمر بعمل آمده در دفتر فنی معاون استانداری، سازمان و برنامه و بودجه، قول مساعدت و همکاری داده شد اما متاسفانه به قول خود عمل نکردند.

,

شهردار سرپل ذهاب تصریح کرد: امید است استاندار جدید در اولین فرصت، شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب را در برنامه خود قرار دهد زیرا که این شهرستان از پتانسیل منحصر بفردی برخوردار است.

,

باباخانی بیان کرد: در زمان زلزله سال ۹۶، بالغ بر ۱۸ هزار واحد مسکونی تخریب شد، ۴۲ ساختمان اداره هنوز بازسازی نشده است و این آسیب هایی است که از زلزله جا مانده است.

,

وی با بیان اینکه مردم با گرانی مصالح ساختمانی  دست و پنجه نرم‌ می کنند، گفت: امید است هر چه سریعتر زیرساخت های شهرستان بازسازی شود.

,

شهردار سرپلذهاب در ادامه گفت: مردم و شورای شهر از ما انتظار دارند، بنابراین امید است کمیته برنامه ریزی، استاندار جدید کرمانشاه با اختصاص اعتبار کافی، شرایطی فراهم کنند که کوچه و معابر شهرستان آسفالت و ساماندهی شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مراد باباخانی با بیان اینکه ویرانی های زمان زلزله در سرپل ذهاب هنوز پابرجاست، گفت: ۴۲ ساختمان اداری در این شهرستان هنوز بازسازی نشده است.