دزدها به کابل‌های مخابراتی در "بویراحمد" رحم نکردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس مدتی است که اخبار سرقت های پلیس حکایت از دزدی کابل های برق و مخابرات در کهگیلویه و بویراحمد دارد تا این مدل سرقت ها روز به روز افزایش پیدا کرده و از سوی مسئولان چاره اندیشی در این خصوص نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مردم اصلی ترین متضررین سرقت کابل های برق و مخابرات هستند چرا که بدون شک این سرقت ها برای شرکت مخابرات و توزیع نیروی برق هزینه بر بوده و این مردم هستند که باید مدتی را بدون ارتباط و روشنایی برق طی کنند.

,

حسین  یکی از اهالی روستای مهریان در تماس با خبرنگار صبح زاگرس از سرقت کابل های مخابراتی در این روستا خبر داد و گفت : فصل امتحانات رسیده و با قطع شدن شبکه کابلی مخابرات نبود اینترنت برای ما گران تمام شده و بدون شک باید با این سارقان بشدت برخورد شود.

,

به گفته این جوان روستا نشین از اهال مهریان شهرستان بویراحمد سارقان سیم کابل های مخابراتی را به سرقت بردند و این امر باعث شده تا وضعیت تلفن های خانگی و اینترنت در روستا دچار اختلال شود.

,

وی پیشنهاد داد: برای جلوگیری این مشکل بهتر است مخابرات به جای کابل‌های هوایی به روش زیر زمینی کابل ها از جمله تلفن را به واحدهای مسکونی برساند و یا از روش های بهتری استفاده کنند تا سارقان نتوانند به آنها دستبرد بزنند.

,

فردی دیگر بر لزوم نظارت شبانه روزی نیروهای پلیس با مشارکت اهالی هر منطقه و بسیج محلات برای جلوگیری از هر مشکلی مثل این مورد تاکید کرد.

,

شماری از اهالی روستای مهریان در 3 کیلومتری شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد طی تماس تلفنی با این رسانه از مسئولان امر خواستند برای حل مشکل سرقت کابل های مخابراتی چاره ای بیندیشند که این مهم با اطلاع رسانی فراگیر و مشارکت مردمی و تعامل بیشتر نهادهای مربوط قابل حل است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
قطعی خطوط تلفن ثابت در روستای "مهریان" شهرستان بویراحمد صدای اهالی این روستا را درآورده و علت اصلی این مشکل سرقت کابل‌ها توسط سارقان است.