۱۳۰ طرح اشتغالزا در بخش‌های اقتصادی خراسان جنوبی تصویب شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاروستان، در چهارمین جلسه کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ استان که با حضور کلیه اعضا و نمایندگان بانک های عامل برگزار شد ، تعداد ۱۳۰ طرح اشتغالزا به تصویب رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاروستان,

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، ضمن قرائت دستور کار جلسه، بر لزوم اجرای کامل مصوبات کمیته تأکید کرد.

,

موهبتی از نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست؛ موضوع تسریع در روند واریز سهم استان از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ به حساب بانک ها و مؤسسات عامل را از طریق مکاتبه با سازمان برنامه و بودجه کشور مورد پیگیری قرار دهد.

,

همچنین جعفری، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان نیز به ارائه گزارش وضعیت تصویب طرح های متقاضی تسهیلات در کمیته کارشناسی و استانی بند الف تبصره ۱۸ پرداخت و نحوه توزیع شهرستانی تسهیلات را در قالب نمودار ارائه کرد.

,

در ادامه جلسه نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نیز رئیس پارک علم و فناوری استان به ارائه توضیحاتی در خصوص طرح های معرفی شده پرداختند که این موارد توسط اعضای کمیته مورد بررسی و اعلام نظر قرار گرفت.

,

در این جلسه تعداد ۱۲۰ طرح در حوزه سازمان جهاد کشاورزی با مبلغ تسهیلات ۲ هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال، ۶ طرح گردشگری با مبلغ تسهیلات ۳۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و ۴ طرح در حوزه پارک علم و فناوری با مبلغ تسهیلات ۶۵ میلیارد ریال به تصویب کمیته استانی رسید و مقرر شد اقدامات لازم جهت معرفی طرح ها به بانک یا مؤسسه عامل به عمل آید.

,

انتهای پیام/

]
اجرای ۱۳۰ طرح اشتغالزا در بخش های اقتصادی مختلف استان خراسان جنوبی به تصویب رسید.