۵۴۶ نفر از متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سیدمرتضی بختیاری، شامگاه چهارشنبه (22 دی) در همایش تجلیل از روسای هیات عامل مراکز نیکوکاری و آیین اهدای 200 دستگاه تبلت دانش‌آموزی در زنجان با اشاره به ارزش کار نیکوکاران اظهار داشت: هم‌اکنون 153 مرکز نیکوکاری در استان زنجان فعال بوده و 14 مورد نیز فردا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و 47 مرکز نیکوکاری نیز به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری ۱۰۰ درصد مردمی هستند، خاطرنشان کرد: مردم زنجان در سال جاری تاکنون بیش از 56 میلیارد تومان از محل مراکز نیکوکاری، کمک کرده‌اند که این کمک‌ها علاوه بر نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به سایر نیازمندانی که توسط معتمدین محل، شناسایی شده نیز کمک می‌شود.

,

بختیاری با اشاره به میزان مجمع کمک‌های مردمی در استان زنجان طی سال‌های 1399 و 1400 تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی چند سال قبل فرمودند که وظیفه حاکمیت است که بودجه سالانه برای کمیته امداد قرار دهد اما شما تلاش کنید که امدادرسانی را مردمی کنید.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه هر جا که مردم پای کار آمده‌اند به بن‌بست گیر نکرده‌ایم، گفت: یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم این است که مردم را پای کار بیاورد و کارها توسط مردم انجام شود و یقین داریم که این امر نتیجه می‌دهد و موفقیت در آن قطعی است.

,

وی با بیان اینکه ابتدا برای مردمی کردن امدادرسانی، تصمیم بر راه‌اندازی امداد محله شد که خیلی به نتیجه نرسید، اظهار کرد: در ادامه با توجه به اینکه مسجد، یک پایگاه مردمی است، تصمیم بر این شد که از ظرفیت مساجد استفاده کنیم و مراکز نیکوکاری در مساجد راه‌اندازی شد.

,

بختیاری خاطرنشان کرد: امنای مساجد و ائمه جماعات مراکز نیکوکاری را تشکیل می‌دهند و نیازمندان محلات را شناسایی می‌کنند که استان زنجان توفیقات خوبی در این زمینه داشته است.

,

وی با بیان اینکه امداد هوشمند و کارآمد در آینده در سراسر کشور، رونمایی می‌شود، افزود: در این روش از سامانه قبلی به سامانه جدید هجرت می‌کنیم که در پالایش آمار به ما کمک می‌کند و البته استان زنجان در راه‌اندازی این سامانه نیز جلوتر از برنامه زمانبندی است.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه اقدامات بزرگی در راستای گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان در استان زنجان انجام شده است، گفت: رزمایش‌های مختلف مواسات و همدلی و کمک مومنانه، اقدامات نیکوکاری در کنگره 3535 شهید استان و برنامه‌های مختلف در پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل از جمله این اقدامات است.

,

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) وظیفه خدمت‌رسانی به 6 هزار نخبه، 51 هزار دانشجو و 700 هزار دانش‌آموز را دارد، ابراز کرد: 700 نفر در کنکور سراسری امسال در دانشگاه فرهنگیان ثبت‌نام کرده بودند که 546 نفر از آن‌ها پذیرفته شدند و این آمار نشان از وجود استعداد در بین جامعه هدف دارد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه این نهاد، وظیفه خدمت‌رسانی به ۶ هزار نخبه، ۵۱ هزار دانشجو و ۷۰۰ هزار دانش‌آموز را دارد، گفت: ۷۰۰ نفر در کنکور سراسری امسال در دانشگاه فرهنگیان ثبت‌نام کرده بودند که ۵۴۶ نفر از آن‌ها پذیرفته شدند و این آمار نشان از وجود استعداد در بین جامعه هدف دارد.