۷۰ نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد زنجان در کنکور سراسری امسال پذیرفته شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; هدایت صفری، شامگاه چهارشنبه (22 دی) در همایش تجلیل از روسای هیات عامل مراکز نیکوکاری و آیین اهدای 200 دستگاه تبلت دانش‌آموزی که با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور برگزار شد، اظهار داشت: 200 دستگاه تبلت دانش‌آموزی با مشارکت بانک ملی، تامین و به دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد در استان زنجان اهدا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه بانک ملی استان ۲۵۰ ‌میلیون تومان برای تهیه تبلت‌ها کمک کرده است، خاطرنشان کرد: معادل این مبلغ را نیز کمیته امداد استان تامین کرده و بانک ملی در این زمینه هم‌افزایی کرده که تبلت‌ها امروز به دانش‌آموزان بااستعداد تحت پوشش این نهاد اهدا می‌شود.

,

صفری با بیان اینکه امروز، کار کمیته امداد امام خمینی(ره) تقویت سلول‌های مغزی جامعه هدف است، افزود: ۷۰ نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان امسال در کنکور سراسری پذیرفته شدند که رتبه ۷ نفر از آن‌ها زیر 7 هزار بود و در دانشگاه‌های معتبر و حتی در رشته‌های پزشکی نیز پذیرفته شدند.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به کمک‌های خیر و نیکوکاری مردم استان گفت: خیرین استان زنجان، چراغ حمایت از ولی‌نعمتان را روشن نگه داشته‌اند.

,

وی با بیان اینکه 1200 دانش‌آموز و 288 دانشجو تحت پوشش این نهاد در استان زنجان هستند که در مدارس و دانشگاه‌های مختلف تحصیل می‌کنند، اظهار کرد: برخی از نخبگان جامعه هدف کمیته امداد، کارآفرین شده و افراد دیگری را به کار گرفته‌اند.

,

صفری خاطرنشان کرد: سامانه «امداد هوشمند و کارآمد» مقرر بود تا پایان سال جاری راه‌اندازی شود که این سامانه امروز در استان زنجان رونمایی شد.

,

وی تصریح کرد: زنجان، اولین استان کشور است که اطلاعات این سامانه به‌طور صد درصد ویرایش شده است.

,

آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز گفت: امروز از کسانی تجلیل می‌شود که خداوند به دل‌های مهربان آن‌ها عنایت کرده و شکرانه بازوی توانای خود را با دستگیری از ناتوانان به جا می‌آورند.

,

وی اظهار داشت: طبق آیات قرآن کریم و روایات معصومین(ع)، خداوند در اموال همه ما حقوقی برای محرومین قرار داده است که برخی از این کمک‌ها مانند خمس و زکات باید علنی و برخی دیگر نیز به‌صورت محرمانه انجام می‌شود.

,

آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: علنی بودن برخی از کمک‌ها به این دلیل است که سبب تشویق دیگران شده و سبب می‌شود که مردم، شما را به عنوان افراد وظیفه‌شناس بدانند.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه اگر بگوییم زنجان، دیار کریمان است، مبالغه نکرده‌ایم، گفت: نیکوکاری زنجانی‌ها تنها در ارتباط با کمیته امداد نیست بلکه در سایر مراکز خیریه مانند انجمن مهرانه، کلیوی، مهدی موعود(عج) و عرصه‌های دیگر نیز مشارکت دارند.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با بیان اینکه امروز، کار کمیته امداد امام خمینی(ره) تقویت سلول‌های مغزی جامعه هدف است، گفت: ۷۰ نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان امسال در کنکور سراسری پذیرفته شدند که رتبه ۷ نفر از آن‌ها زیر ۷ هزار بود و در دانشگاه‌های معتبر و حتی در رشته‌های پزشکی پذیرفته شدند.