بررسی پرونده ۴۱ واحد تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر عتباتی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز در میاندوآب اظهار کرد: کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در استان فعال بوده و در این راستا هر هفته جلساتی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: در برخی مواقع نیز بدون نیاز به جلسه، دادستان مرکز استان ورود پیدا کرده و جلسه‌هایی که با بانک‌ها و مراکز اداری در حوزه صنعت، اشتغال و کارآفرینی برگزار و کمک‌های زیادی به حوزه سرمایه‌گذاری استان می‌شود.

,

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در این مدت پرونده ۴۱ واحد تولیدی، خدماتی و صنعتی در این کمیته مطرح و به ییشتر آنها با حمایت قضایی کمک زیادی شده است.

,

عتباتی همچنین از افتتاح مجتمع گلخانه‌ای اداره زندان میاندوآب خبر داد و تصریح کرد: این مجتمع در فضایی به مساحت ۵۶۰ مترمربع و به منظور اشتغالزایی و درآمد زایی زندانیان و خانواده آنها فراهم شده است.

,

وی اظهار کرد: در این مجتمع زمینه برای مهارت آموزی و ایجاد اشتغال پس از دوران محکومیت فراهم شده و با توجه به وجود فضا، توسعه آن بابت توسعه اشتغال در زندان پیگیری خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
عتباتی گفت: پرونده ۴۱ واحد تولیدی، خدماتی و صنعتی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در استان مطرح و به بیشتر آنها با حمایت قضایی کمک زیادی شده است.