پایان دیماه آخرین مهلت تعیین تکلیف دستگاه‌های کارت‌خوان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزیزالله عباسپور در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، آخرین مهلت تعیین تکلیف دستگاه‌های کارت‌خوان را پایان دی ماه اعلام کرد و اظهار داشت: پس از این زمان دستگاه‌های کارت‌خوان بانکی یا درگاه‌های پرداخت الکترونیکی که نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی اقدام نکنند، دستگاههای آنها غیر فعال خواهند شد.

مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه افزود: همچنین صاحبان دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌های اینترنتی که در موعد مقرر نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی اقدام نکنند جریمه خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: مودیان مالیاتی با توجه به فرصت کوتاه باقی مانده برای تعیین تکلیف دستگاه های کارت خوان و درگاه های پرداخت الکترونیکی همچنین جلوگیری از غیر فعال شدن آنها و بروز تبعات قانونی مربوط به آن لازم است با مراجعه به پنجره واحد خدمات مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir ضمن مشاهده لیست تمامی دستگاه های کارت خوان و درگاه های پرداخت الکترونیکی خود امکان اتصال هر دستگاه کارتخوان به پرونده مالیاتی متناظر و یا غیرفعال سازی و حذف یا امکان ایجاد فعالیت جدید متناسب با کارت خوان با تایید نهایی در سامانه خواهید داشت.

عباسپور هدف از این اقدام را سازماندهی دستگاه‌های کارت‌خوان عنوان کرد و گفت: همچنین به منظور شفاف سازی اقتصادی و جلوگیری از سوء استفاده از بسترهای پرداخت الکترونیک می تواند بسیار موثر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
]
عزیزالله عباسپور آخرین مهلت تعیین تکلیف دستگاه‌های کارت‌خوان را پایان دی ماه اعلام کرد.