۲۰۰ اکیپ عملیاتی شرکت برق آذربایجان‌غربی آماده رفع ناپایداری‌ها هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر حسن‌بگلو در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، افزود: اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان برای رفع ناپایداری‌های احتمالی حادث شده در اثر فعالیت سامانه بارشی در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی بیان کرد: ۵۰ اکیپ نیز به صورت رزرو برای موارد احتمالی و ضروری در حالت آماده باش قرار دارند که در صورت نیاز به محل‌های مورد نظر اعزام خواهند شد.

,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: مشترکان ضمن رعایت نکات ایمنی می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ مرکز فوریت‌های برق استان و همچنین اپلیکیشن "برق من" گزارش‌های قطعی برق را ثبت کنند.

,

حسن‌بگلو اظهار داشت: راحت‌ترین  و سریع‌ترین راه برای اعلام خاموشی‌ها و مشکلات در حوزه برق، دانلود و نصب اپلیکیشن برق من است که از طریق سایت این شرکت و یا کافه بازار قابل دسترسی است.

,

وی تاکید کرد: اکیپ‌های این شرکت تا پایان بارندگی‌ها همچنان آماده باش هستند تا در صورت بروز هرگونه اخلال در وضعیت برق رسانی در کمترین زمان ممکن مشکل را مرتفع کنند.

,

انتهای پیام/

]
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: در پی بارش‌های سنگین برف در سطح استان، ۲۰۰ اکیپ‌ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان در حالت آماده‌باش قرار دادند.