حضور گسترده مردم در دهه فجر مهمترین سلاح برای ناامیدی مردم است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما؛ حجت الاسلام احمدرضا شامگاه روز گذشته در دیدار اعضای ستاد دهه فجر با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: کمیته های بیست و چهارگانه تخصصی ستاد دهه فجر استان به هم راه یک کمیته نظارتی شکل گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: باید این کمیته ها تلاش کنند که زمینه مشارکت مردمی را در برنامه ها ارتقاء دهند و نگاه ما به برنامه های دهه فجر مردم محوری و مسجد محوری است.

,

احمدی بیان کرد:  تلاش ما بر حضور گسترده مردم در روز 22 بهمن است و امیدواریم شرایط به گونه ای باشد که بتوانیم در این روز مراسم راهپیمایی را برگزار کنیم.

,

وی افزود: همچنین از پنج بهمن ماه روسای کمیته های تخصصی دهه فجر به ارائه رویکرد برنامه ها و پروژه ها در ستاد خبری دهه فجر خواهند پرداخت.

,

همچنین در این جلسه آیت الله نورمفیدی به تلاش برای حضور گسترده تر مردم در برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: در صورت موافقت ستاد کرونا با برگزاری راهپیمایی 22 بهمن باید تلاش کنیم که حضور مردم گسترده تر از سال های گذشته باشد.

,

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: حضور مردم سلاحی برای ناامید کردن دشمنان است و دشمن تلاش می کند که مردم از حول محور انقلاب با شائبه افکنی خارج شوند.

,

نورمفیدی ابراز داشت: در طول تاریخ اتفاقی بزرگتر از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران نداشتیم گرچه تکانه هایی مهمی مثل اقدامات امیرکبیر، نهضت مشروطیت و تحریم تنباکوه را شاهد بودیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
آیت الله نورمفیدی گفت: مهمترین مردم سلاحی برای ناامید کردن دشمنان است و دشمن تلاش می کند که مردم از حول محور انقلاب با شائبه افکنی خارج شوند.