حجم پایین پروازهای خراسان جنوبی در شأن مردم استان نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، جواد قناعت امروز در جلسه بررسی مسایل و مشکلات فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند و راهکارهای افزایش پروازها، اظهار کرد: فرودگاه یکی از عوامل توسعه و پیشرفت هر استانی است و این مهم برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی اهمیت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در این دوره نگاه ما به فرودگاه ویژه است و تغییرات جدی در فرودگاه استان ایجاد خواهیم کرد، افزود: پاویون فرودگاه شهید کاوه بیرجند که برای تشریفات ورود مسئولان، سفرای کشورهای دیگر و سرمایه گذاران به استان است که بخشی از اعتبارت استانی برای تکمیل این پروژه تخصیص خواهد یافت تا سریعتر تکمیل شود.

,

وی به پروژه توسعه ترمینال داخلی فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه استانداری خراسان جنوبی نیز پیگیری های لازم برای تکمیل پروژه را خواهد کرد تا در آینده نزدیک شاهد افتتاح این سالن فرودگاه باشیم.

,

قناعت بر لزوم پیگیری اداره کل فرودگاه و استانداری برای افزایش پروازهای استان خراسان جنوبی تأکید کرد و افزود: باید به این سمت حرکت کنیم که رقابتی بین شرکت های هواپیمایی کشور ایجاد کنیم تا به شرکتی که هواپیماهای آن بیشتر در استان مستقر باشد خدمات حمایتی ارائه دهیم.

,

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه از شرکت هواپیمایی ایران ایر انتظار بیشتری می رود تا فرودگاه بیرجند و طبس را ویژه ببینند، عنوان کرد: با توجه به سابقه فرودگاه بیرجند که به سال ۱۳۱۳ برمی‌گردد حجم پایین پروازهای آن در شأن مردم استان نیست.

,

قناعت بر افزایش سطح تعاملات نیروی هوایی با فرودگاه های استان تأکید کرد و گفت: باید وضعیت روشنایی، برج مراقبت و تجمع آب در پشت دیوارهای فرودگاه‌های بیرجند و طبس بررسی و برای حل این مشکلات تصمیم گیری شود.

,

وی در پایان افزود: باید هماهنگی‌ها بین دستگاه های اجرایی، فرودگاه و نیروی هوایی استان افزایش یابد.

,

انتهای پیام/

]
قناعت بر لزوم پیگیری برای افزایش پروازهای استان خراسان جنوبی تأکید کرد و گفت: باید به این سمت حرکت کنیم که رقابتی بین شرکت‌های هواپیمایی کشور ایجاد کنیم تا به شرکتی که هواپیماهای آن بیشتر در استان مستقر باشد خدمات حمایتی ارائه دهیم.