سفر رئیس جمهور به روسیه تمام تلاش های صهیونیست ها را نقش بر آب کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار  صاحب نیوز؛ با اشاره به سفر راهبردی رئیس جمهور به روسیه و تبیین منافع دو کشور اظهار کرد: همانطور که مستحضر هستید یکی از گلایه هایی که همیشه ما در دولت گذشته داشتیم ضعف دیپلماسی مخصوصاً در عرصه ارتباطات با همسایگان و کسانی که از نظر منافع ارتباطات بهتری می‌توانستیم داشته باشیم از جمله کشورهایی مانند روسیه، کشور های تازه استقلال یافته، عراق و … بود که می‌شد با ارتباط با آن‌ها تحریم های ظالمانه را دور زد و آن ها را بی اثر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه دولت جدید از زمان شروع به کار  محور کار خودش را باز کردن روزنه های ارتباط و گسترش روابط قرار داد و از اوایل فعالیت مسئله حضور در پیمان شانگ‌های را داشتیم که خودش عرصه  و یک افق جدیدی را پیش روی ما باز کرد و پس از آن سفر وزیر امور خارجه را به چین داشتیم که آن قرارداد ۲۵ ساله که میتواند افق  جدیدی را در شکسته شدن تحریم ها و از بین رفتن آقایی دلار پیش روی ما باز کند، انجام شد.

,

وی بیان کرد: اخیراً سفر رئیس جمهور به روسیه را داشتیم که تمام تلاش های صهیونیست ها و اسرائیل را نقش بر آب کرد چراکه آنها اصلاً راضی به این سفر نبودند و قرار داد همکاری ۲۰ ساله‌ای که به خصوص در رابطه با عرصه‌های اقتصادی  بود جزو دستور کارهای این سفر قرار داشت و قوت گرفت.

,

حجت الاسلام  نقدعلی متذکر شد: یکی از مسائلی که همیشه از دولت انتظار داشتیم موضوع قوت در دیپلماسی اقتصادی بود، که در این سفر رقم خورد و در عرصه‌های سیاسی‌، نظامی  ما توانستیم  با روسیه همکاری های مختلفی داشته باشیم.

,

وی بیان کرد: با همکاری با روسیه توانستیم بسیاری از نقشه‌های استکبار را  در منطقه نقش بر آب کنیم، یقینا این سفر هم می‌تواند در عرصه‌های اقتصادی و  شکستن تحریم ها نقش موثری داشته باشد و رونق اقتصادی را برای کشورما به ارمغان بیاورد.

,

انتهای پیام/

]
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اخیراً سفر رئیس جمهور به روسیه را داشتیم که تمام تلاش های صهیونیست ها و اسرائیل را نقش بر آب کرد چراکه آنها اصلاً راضی به این سفر نبودند و قرار داد همکاری ۲۰ ساله‌ای که به خصوص در رابطه با عرصه‌های اقتصادی بود جزو دستور کارهای این سفر قرار داشت و قوت گرفت.